حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

شروع دوباره

بازم سلام
شاید بپرسید چرا بازم  در این صورت منم میگم چون  ....
ولشکن
داشتم میگفتم دیگه داشتم کلافه میشدم آخه خرف دل نمی یومد ,ولی امروز یه جورای با دل گرمی های که بچه ها دادن قصد کردم که دوباره شروع کنم .
حرف یه دل خسته که دیگه داره احساس پیری میکنه
یه جورای دیگه دلم از این همه تظاهربهم میخوره حس میکنم زندگی یک نواخت شده مثل این که ترجمه زندگی شده کارکردن برای زندگی و زندگی برای کارکردن  مثل حیوانات مثلا گاو گاهی اوقات از خودم می پرسم آیا زندگی واقعا همینه اگر این باشه که من ترجیح میدم همین حالا مرگ منو در آغوش بگیره واز این زندگی نکبت بار راهت کنه ولی بعد که کمی فکر میکنم به این نتیجه میرسم که نه این جورام نباید باشه هر چند کار اکثر آدم دوپا این باشه
از اونجای که ما ادعا می کنیم مسلمونیم  (گفتم ادعا این یه واقعیته هر کسی میتونه از خودش بپرسه و به این گفته من پی ببره) زندگی نباید این معنی رو بده باید معنی پر پیمونه تری داشته باشه حضرات آیات میگن زندگی برای به کمال رسیدنه قرب به پروردگار شاید درس باشه ولی به چه شکل آیا با نماز وروزه فقط یا به یه شکل دیگه من میگم اینا خوبه ولی حس میکنم یا جورای کافی نیست فکر می کنم یه چیزای باید کم باشه منو قانع نمی کنه باید خودم به اوبرسم ولی به چه شکل  به قول عربا لاادری یا I dont know دوست دارم اینو کشف کنم ولی .......
نظرات 4 + ارسال نظر
نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ق.ظ http://www.noghtenevis.blogsky.com

انسان ها همون طور زندگی می کنند که فکر می کنند
زندگی تا بوده همین بوده.. بیشتر وقتا خسته کننده.. این ماییم که باید تغییر رو ایجاد کنیم...
امیدوارم به آنچه که میخوای برسی
...
امضا : نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران

حسرت پرواز یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.ممنون از لطفی که به وبلاگ ناقابل من داشتی.وبلاگ تو هم زیباست.منم اینجا رو دوست دارم.اگه با تبادل لینک باشی من شما رو لینک کردم.البته با اجازه.
امیدوارم همیشه شاد باشی و هیچوقت اینقدر ناامید نمونی و بدونی که فقط تو نیستی که از زندگی دلسرد شدی.اکثر آدما مثل تو هستن.
بازم پیش من بیا.ح.شحال میشم.شاد باشی

ستاره یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://go-g.blogsky.com

سلام محمد جان
مرسی از لطفت.
نبادل لینک؟؟؟

حسرت پرواز یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.این نظر لطف تو بوده که به نظرت وبلاگ من زیبا اومده.وبلاگ تو هم دوست داشتنیه.امیدوارم اونقدر خوب باشم که بازم دوست داشته باشی بیای پیشم.منتظرت هستم.شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد