حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

راز ونیاز

سلام دوستان

هیچ توجه کردین وقتی رمضان میرسه مثل اینکه مام خدارو به یاد میاریم البته محرمم این حس رو داریم .

منم امشب غافل از همه چیز مثل بقیه شبای سال داشتم می نوشتم  میخوندم تواینترنت سرک میکشیدم که یه دفعه یه چیزی به ذهنم اومد . شاید حدس زده باشین !!!!!!!!!!!!

امشب شب ۱۹ رمضانه دلم گرفت از همه چیز بدم اومد گفتم باید یه سر برم مسجد حضرات مداح غوقای به پاکردن  . مگه ما سالی چند تا از این شبا داریم .

حالام میخوام برادر کوچیکم  روبیدار کنم با هم بریم

از همه شمام التماس دعا دارم

فی امان الله

have a nice day

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یه عاشق دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنونم ازت توی این شبا دعا واسه من حقیرو فراموش نکنی شاد باشی

ساینا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام عزیز....
ممنون از توجه ات ! حرفات زیبا بود و دل نشین .....
در مورد شعر های سهراب حتما حتما فقط کمی فرصت میخوام !!!!!!!!
التماس دعا دارم .....
راستی لینکت کردم!

سارا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟
طاعات و عباداتت قبول حق
ممنون از حضور گرمت
و مرسی از بابت لینک منم لینکت کردم

**التماس دعا**
.
.
.

امام علی(ع):
"خدایا، تو آنچنانی که که من دوست می دارم پس مرا چنان کن که تو دوست می داری "

عباس دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ب.ظ

کارت حرف چی نعراه ئاش عباس
مارو جزو دوستا بزار داش

یا ننویس یا اگر خواستی بنویسی یه جوری بنویس که ما بتونیم بخونیمش داش عباس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد