حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

دگر فریادها درسینه ی تنگم نمی گنجد

دگر فریادها درسینه ی تنگم نمی گنجد
دگرتریاک و بنگ و شیره آرامم نمی سازد
دگر قلبم چونان کان است,آری معدن اندوه و حرمان است
مرا تنهاچنین طردم مسازید
مرا با قایقی از غم,در این فصل بهار زندگانی
به سوی ساحل حسرت مرانید
دلی پر از شراب آرزو دارم
لبی دور از لبانش,تشنه خون دارم
زدست دل هزاران گفت و گو دارم
دلم خواهد زغم فریاد برگیرم: خدانیست
خدایی که از فغان و ناله هایم بی خبرباشد, خدا نیست
خداوندا, عجب امشب سخن گفتم
عجب اسرار دل را من آشکارا بیان کردم
خداوندا اگر در نئشه ی افیون, گناهی از من مستانه سر زد  ببخشیدم
واما نه,چرا من رو سیاه باشم
چرا قلاده ی تهمت مرا درگردن اندازند
می رقصنده در ساغر
صدای ساز رامشگر گنهکارند
که اینسانم بدر کردند
مرا از خویشتن اکنون

نظرات 11 + ارسال نظر
Reza W@NTED جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.hack-rap.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز
میخواستم یه کوچولو وقتت رو بگیرم
میخواستم بگم که اگه با تبادل لینک موافقی منم موافقم یا اینکه اگر دوست داری لینک باکس منو تو وبلاگت بزار تا نمن لینک شما رو توی لینک باکسم بزارم
در ضمن شما میتوانید در وبلاگ ما عضو شوید تا از جدیدترین اخبار وبلاگ جک ها اس ام اس ها و بعضی از کدهای جاوایی که مخصوص اعضای وبلاگ هست
حالا تصمیم با خودته هر کاری دوست داری میتونی بکنی

حسرت پرواز جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست گلم.
امیدوارم شاد و سرحال باشی...
وبلاگم به مناسبت یلدا آپ شد...
منتظرت هستم...
عیدتون مبارک. یلدای شادی داشته باشید...

ساینا شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام
من هم آپ کردم
و
نمی دونم که میای یا نه ؟
اما خوشحال می شم از حضورت !
اگه مزاحمت نباشم بازم میام

کامبیز یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
حالتون خوبه؟
شعر بسیار قشنگی بود. نمی دونم این شعر فروغ رو خوندینه یا نه(شعر زیر)٬ ولی یه چیزی تو این مایه هاست.
موفق و پیروز باشی

صدا

در آنجا، بر فراز قلهء کوه
دو پایم خسته از رنج دویدن
به خود گفتم که در این اوج دیگر
صدایم را خدا خواهد شنیدن

بسوی ابرهای تیره پر زد
نگاه روشن امیدوارم
ز دل فریاد کردم کای خداوند
من او را دوست دارم، دوست دارم

صدایم رفت تا اعماق ظلمت
بهم زد خواب شوم اختران را
غبارآلوده و بیتاب کوبید
در زرین قصر آسمان را

ملائک با هزاران دست کوچک
کلون سخت سنگین را کشیدند
ز طوفان صدای بی شکیبم
بخود لرزیده، در ابری خزیدند

ستونها همچو ماران پیچ در پیچ
درختان در مه سبزی شناور
صدایم پیکرش را شستشو داد
ز خاک ره، درون حوض کوثر

خدا در خواب رؤیا بار خود بود
بزیر پلکها پنهان نگاهش
صدایم رفت و با اندوه نالید
میان پرده های خوابگاهش

ولی آن پلکهای نقره آلود
دریغا، تا سحر گه بسته بودند
سبک چون گوش ماهی های ساحل
به روی دیده اش بنشسته بودند

صدا صد بار نومیدانه برخاست
که عاصی گردد و بر وی بتازد
صدا میخواست تا با پنجه خشم
حریر خواب او را پاره سازد

صدا فریاد میزد از سر درد
بهم کی ریزد این خواب طلائی؟
من اینجا تشنهء یک جرعه مهر
تو آنجا خفته بر تخت خدائی

مگر چندان تواند اوج گیرد
صدائی دردمند و محنت آلود؟
چو صبح تازه از ره باز آمد
صدایم از "صدا" دیگر تهی بود

ولی اینجا بسوی آسمانهاست
هنوز این دیده امیدوارم
خدایا این صدا را می شناسی؟
من او را دوست دارم، دوست دارم


مرتضی دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام محمدجان دوست گرامی وعزیز تاچندروزدیگر پست جدیدم رامی نویسم تشکرازحضورت

ساینا سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
آره قبول دارم
گاهی درست کردن بعضی مسائل فقط و فقط دست خداست
اما صلاح و مصلحت را نمیشه انکار کرد !
خدای بزرگ > ما را دوست داره
و صلاح زندگی ما را می دونه !
گاهی هم با امتحانات سخت اعتقادات امون را محک میزنه
پس بهتره که همیشه بهش توکل داشته باشیم
توکل و امید .... داروهای خوبی برای تسکین دردهامون هستند
شاد باشی

مرتضی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام محمدجان عزیز خوبی خسته نباشی اگر شما ۱۰ تا ۱۵ نفرآماده کنی فقط به خاطرتو یک نشست تمرینی راانجام میدهم..میتوانی اطلاعات ویژه را ایمیل کنی تشکرازحضورت

کامبیز جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
با یه شعر از حسین پناهی آپ کردمه
خوشحال میشم اگه بهم سری بزنید
فعلا...

سلام کامبیز جان
در راه اومدن به وبلاگت هستم
با چند لحظه تاخیر
تا دیدار بعد به امید دیدار

شوریده جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خیلی شعر زیبایی بود......افرین

وبلاگ جدید رو برات گذاشتم اگه خواستی بیا

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.....شوریده

شوریده شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

دیگه به ما سر نمیزنی؟



دیشب در خیال خویش عکس ان دلبر کشیدم

ذلت بی حد بردم و زحمت بسیار کشیدم



اول از نقشش گرفتم تا بسازم خرمنی از گل

از پریشانی چو ماری واژگون از سر کشیدم



می کشیدم چشمان شهلای خمار الود او را

مستی چشمش چو دیدم پر زمی ساغر کشیدم



می کشیدم ابروانش بر سحر بر صفحه دل

وای از این ابرو کشیدن ناگهان خنجر کشیدم



صبح شد دیدم حسرتا بر صفه دل

عکس مولایم علی حیدر کشیدم

موفق باشید......شوریده

رویای خاکستری شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام محمد جون خوبی عزیزم؟
درس ها چطوره؟ خودت روبراهی؟
دلم واست خیلی تنگ شده عزیزم.
خیلی زیبا بود. دلی پر از شراب آرزو دارم. زیباست. امیدوارم برآورده بشه
من هم آپم
موفق باشی

سلام وحید جان
اومدم
نظر دادم
رفتم
به یادتم هستم
ازتم ممنونم
تا دیدار بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد