حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

بر سر سنگ مزارم بنویس:

 بر سر سنگ مزارم بنویس:
زیر این سنگ جوانی خفته ست
با هزاران ای کاش
و دو چندان افسوس
که به هر لحظه عمرش گفته ست
بنویس:
این جوان بر اثر ضربه ی کاری مرده ست ...
نه بنویس:
این جوان در عطش دیدن یاری مرده ست ...
جلوی روز وفاتم بنویس:
روز قربان شدن عاطفه در چشم نگار
روز پژمردن گل فصل بهار
روز اعدام جنون بر سر دار
روز خوشبختی یار ...
راستی شعر یادت نرود
روی سنگم بنویس:
آی گلهای فراموشی باغ!
مرگ از باغچه کوچکمان می گذرد داس به دست
و گلی چون لبخند می برد از بر ما
نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.mafiri.blogsky.com

____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx


(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتونم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)





سلام حتما عضو بشوید دامین رایگان(وبازدید بیشتر سایتتون و قرعه کشی هر ماه )
http://www.dir-link.com/page.php?id=reg&parent=mafiri

محمد پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.mozhgan.blogsky.com

WOW

چه زیبا و دردآور بود!

خسته نباشی محمد جان و موفق باشی یه سری هم به وبلاگ من بزنی خوشحا میشم
قربانت محمد

سلام
محمد جان
چه جالب آداشم که هستیم اینو به فال نیک می گیرم عزیز
لطف داری
اومدم و دیدم
زیباهم بود
به امید دیدار

پارسا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام محمد جان
شعری که نوشته بودی تا آخر خوندم، خیلی زیبا بود.
موفق باشی

پارسا جان سلام
تشکر از لطفت عزیز
به امید یدار

عابد پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://negaheman.blogsky.com/

سلام
شعر زیبایی بود .
موفق و پیروز باشید .

سلام عابد جان
خوبی عزیز
ممنون از نظر زیبات
به امید دیدار

گل بانو پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://yase-ghamgin.blogfa.com

سلام پست قشنگی بود ممنونم که این همه به من لطف داری و منو تشویق می کنی همین تشویقات شما عزیزان با عث میشه آدم انرژی می گیره
بازم ممنون

سلام خواهش می کنم
من فقط واقعیت رو می گم نه چیز دیگه ای
به امید دیدار

محمد پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.mozhgan.blogsky.com

محمد جان ممنون که سر زدی
تبادل لینک رو ۵۰٪ دیگشو تو باید کامل کنی
لینکت رو وبلاگ من اضاف شد

قربانت محمد

مونا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام بابا چه عجب یاده وبه ما هم کردی یه زمانی زیاد میومدیم و میرفتیم ...خیلی شعرای زیبا گذاشتی .من هم اپم.خوشحال شدم اومدی

سلام
ولی تو که یاد ما رو نکردی
با این حساب بازم من
اره
امید وارم دوباره مثل قبل دید و باز دیدمون بیشتر بشه
به امید اون روز

مونا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام بابا چه عجب یاده ماهم کردید شعرات خیلی قشنگ بود به ما هم سر بزن.

مونا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام بابا چه عجب یاده ماهم کردید شعرات خیلی قشنگ بود به ما هم سر بزن.

سلام
ما دوستان قدیدمی رو هر گز از یاد نمی بریم
خواهم امد
به امید دیدار

مونا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام زیبا بود منم اپم.منتظرم

سلام
منمو بگیر که اومدم
تشکر از خبرت
به امید دیدار

ساینا جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام
شعر خیلی زیبا و با مفهومی هست !
اما چرا این روزها وبلاگ ات این قدر رنگ غم به خودش گرفته !؟
رها کن این غم و اندوه را ...
دنیا داره میگذره و این فرصت های زندگی ماست که درگذرند !
به زندگی بخند تا انعکاس لبخندت را ببینی
شاد باشی همواره

سلام
منم این شعر رو دوست دارم
می دونی ساینا این وبلاگ یه جورای دفتر خاطرات منه خوب !
دیدی هر ادمی موقع دلتنگی به یه چیزی پناه می بره تا همه چیز رو فراموش کنه منم به این وبلاگ پناه میارم حرفمو در قالب یه قطعه شعر میزنم بعد یه حس خوبی پیدا می کنم و بعد میرم اینجوری سبک میشم
می دونی این هم دممه
البته وضع خودم بهتر از این حرفاستا

محمد جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.mozhgan.blogsky.com

محمد جان لینک رو بزن این:

عشق . سر خط مژگان

سلام محمد جان
اصلاحش کردم عزیز
به امید دیدار

مونا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام اقا محمد دلمون بسی برای نوشته هایت تنگ بود بابا دیگه تحویل نمیگیری وبمون رو لایق نمیدونی بهمون سر نمیزنی.نوشته های خوشگل مینویسی خبرمون نمیکنی و از این حرفا...منتظرتم اپ کردم .یا حق

سلام
نه عزیز چند وقتی نبودم
ولی حالا اومدم به کلی نوشته
خوب من که خبر کردم نکردم؟
به وبتونم که سر می زنم شاهدمم همون نظرا که میذارم
چشم
می بینمت

مرتضی شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام دوست من با ادامه آموزش به روزشدم آمدی خبرم کن
شادباشی دوست من

سلام عزیز
خوبی گله
منو داشته باش که اومدیم
وعده دیدار ما وبلاگ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد