حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

بزن که سوز دل من به سا ز مى گویى

بزن که سوز دل من به سا ز مى گویى
ز ساز دل چه شنیدى که باز مى گویى
مگر چو باد وزیدى به زلف یار که باز
به گوش دل سخن دلنواز مى گویى؟
مگر حکایت پروانه مى کنى با شمع
که شرح قصه به سوز و گذار مى گویى؟
کنون که راز دل ما ز پرده بیرون شد
بزن که در دل این پرده راز مى گویى؟
به پاى چشمه طبع من این بلند سرود
به سرفرازى آن سرو ناز مى گویى
به سررسید شب و داستان به سر نرسید
مگر فسانه زلف دراز مى گویى
دلم به ساز تو رقصد که چون نسیم صبا
پیام یار به صد اهتزاز مى گویى
به سوى عرش الهى گشوده ام پر وبال
بزن که قصه راز و نیاز مى گویى
نواى ساز تو خواند ترانه توحید
حقیقتى به زبان مجاز مى گویى
ترانه غزل «شهریار» و ساز «صبا»ست
بزن که سوز دل من به ساز مى گویى.
نظرات 31 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود ...
برسر سنگ مزارم بنویس هم خیلی زیبا بود..
موفق باشی

سلام عزیز
ممنون از لطف شما
به امید دیدار

مونا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام محمد جان خدارو شکر که حداقل اگر شعره به واقعیت نزدیکه.اپم .درپناهش.....

کامبیز یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام محمد
ممنون که خبرم کردی
شعر زیبایی از شهریار انتخاب کردی.
خوش باشی

مرتضی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام دوست من حق داری ازمن گله مندشی.
من چون دیدم شهرکرد وجاده هایخبندان است دعوت نکردم بخشش هم که با بزرگواری شمااست متشکرم بزودی می بینمت

گل بانو یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://yase-ghamgin.blogfa.com

سلام مطا لب عشقولانه قشنگی می ذاری

کامبیز یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
آپ کردم. منتظر حضور گرمت هستم.
بای...

مونا یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام مرسی از حضورت مفهومش ساده است فقط بهت این و میگم که مواظب باش پلید نباشن و با لباس انسان جلوت ظاهر شن همین دوست گلم.اپم منتظرتم

علی اکبر دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت..
شما لینک شدید..
موفق باشی

پارسا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود، تا آخرش خوندم. این بیتش به دلم بیشتر نشست:دلم به ساز تو رقصد که چون نسیم صبا
پیام یار به صد اهتزاز مى گویى
موفق باشی

شروین سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام
ببخشید بارون نذاشت آپ کنم
بیای خوشحالکم می کنی

سلام
ایراد نداره
منو بگیر که اومدم

مدیر وبلاگ هواداران بلاگ اسکای چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://fans.blogsky.com

سلام بر شما دوست عزیز وبلاگ هواداران بلاگ اسکای در راستای پیشرفت فرهنگ وبلاگ نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.از امروز شما هم به جمع هوادارن بلاگ اسکای بپیوندید.این مطلب را به دوستان خود اطلاع دهید منتظر حضور سبزتان در وبلاگ هوادارن هستیم .(با نظر دادان در وبلاگ , ما را در این راه هم یاری کنید ) با تشکر مدیر وبلاگ هواداران امیر فیروزی

ساینا چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام محمد جان
من به دلیل کنکوری که در پیش رو دارم وبلاگ ام را حذف کردم تا با نیروی بیشتری به درس و مشق ام برسم !
ان شالله بعد از کنکور وبلاگ جدیدی می سازم
البته تو این مدت سعی میکنم که گاهی بهتون سر بزنم !
شاد و پیروز باشی در پناه حق

علی اکبر پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
اگه نظری درباره مطلب " آموزش جنسی بی حیایی نیست" داری یه سری به من بزنید.
موفق باشی

ماهی خانوم پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام سلام
بدو بیا تولده!!
منتظرماااااا!!
شاد باشی

نقطه نویس ١٧ ساله از تهران پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

قلم بتراشم از هر استخوانم
مرکب گیرم از خون رگانم
بگیرم کاغذی از پرده ی دل
نویسم بهر یار مهربانم
"بابا طاهر"
مدتی بود،نبودم ، سرگرم زندگی بودم! امیدوارم عذرم را بپذیری.
باشم یا نباشم،در هر حال
.: بزن که سوز دل من به ساز می گویی ! :.
...
امضا : نقطه نویس ١٧ ساله از تهران

نقطه نویس ١٧ ساله از تهران پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

قلم بتراشم از هر استخوانم
مرکب گیرم از خون رگانم
بگیرم کاغذی از پرده ی دل
نویسم بهر یار مهربانم
"بابا طاهر"
مدتی بود،نبودم ، سرگرم زندگی بودم! امیدوارم عذرم را بپذیری.
باشم یا نباشم،در هر حال
.: بزن که سوز دل من به ساز می گویی ! :.
...
امضا : نقطه نویس ١٧ ساله از تهران

نقطه نویس ١٧ ساله از تهران پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

قلم بتراشم از هر استخوانم
مرکب گیرم از خون رگانم
بگیرم کاغذی از پرده ی دل
نویسم بهر یار مهربانم
"بابا طاهر"
مدتی بود،نبودم ، سرگرم زندگی بودم! امیدوارم عذرم را بپذیری.
باشم یا نباشم،در هر حال
.: بزن که سوز دل من به ساز می گویی ! :.
...
امضا : نقطه نویس ١٧ ساله از تهران

نقطه نویس ١٧ ساله از تهران جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ

چه خوب که مثل هم فکر می کنیم
راستی از ساینا خبر نداری؟
به وبلاگش رفتم اما نوشته بود :
این وبلاگ در سیستم موجود نیست!

حسرت پرواز جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام دوست خوبم
مثل همیشه ممنون که بهم لطف داشتی...
آپ فوق العاده ای بود.کلا من اینجور شعرا رو دوست دارم.
ممنون از حضورت.
شاد باشی...

آزاد، چون پرنده یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

این روزها، با حضورت،
دلگرمم خواهی کرد ...
پس، منتظرم.

هدیه ای ناقابل هم دارم.
التماس دعا ...

یا ابالفضل العباس،
یا حسین

محمد هادی یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.hanroosli.persianblog.ir

بسم تعالی
سلام محمد جون
ایام شهادت امام حسین (ع) را و دار فانی وداع گفتن آیت الله مجتهدی تهرانی را به شما تسلیت عرض می نمایم!
یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.یاامام حسین!یا حضرت مهدی ! ای پروردگار تبارک وتعالی شکرت.
آماده تبادل لینک با آدرسهای!===>
http://www.rahele1.blogsky.com
http://www.hanroosli.persianblog.ir
http://www.aasansor.persianblog.ir
فیضی از فیوضات شما نسیبمان گشت.
____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________
-----..~.~././
--------(@.@)
--oOOo-(_)-oOOo--- -----@@@@@@!
-o@@@@!!!!!;;;@-------@..……….....::;!@@@!!!!!!!!!;;:::::.............……..…...;;;;;;;;;;!@
'O@@!!!!!!!;;;;;;;;@---@...…………..:;;;;;;!@
@@@!!!!!!!;;;;;;:::.@@......…..…...:;;;;;;;;;!@

@@@!!!!!;::::::::…..........………...;;;;;;;;;;!@
-@@!!!!;;::::::::……........…..….…..;;;;;;:;!@
--@@!!:;;::::::::...Kisses……….…....;;;;;;!@
----@!!!!;::::::::…...........……………...:::@
------!!!!!;:::::::::…......…….……....….@
--------!!!;:::::::::::.……………….....@
-----------!!!;;:::::::::.…..…….…..@
--------------:::::::::::……..…@
------------------::::::::.…...@
---------------------:::::.@
.........(''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
..............(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......#############
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶

شروین دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
اومدم خبرت کنم که آپم با کتاب دومم
بیا
ببین دعوتتم کردم ها
حالا باز روت می شه نیا!

سلام سلام
دیر امدی آخه من پیش دستی کردم
هنوزم نظراتم تایید نشده
دیدی ما به یادتیم
حالا به امید دیدار

کامبیز چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام محمد
حالت خوبه؟
چرا این قدر دیر دیر آپ می کنی؟
با یه شعر از اخوان آپم٬ منتظرت هستم.
فعلا...

مرتضی چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام دوست خوبم عبادات تون قبول باشه . من آپ کردم وبگم خبری شده کادو بخر وبیا موفق باشی

مونا چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام اقا محمده گل بابا تحویل نمیگیری به ما سر نمیزنی بابا قدم گیر نمیشی اپم درپناه حسین..

مونا پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

به به اقا محمد گل چرا دل و دماغ نداری چی شده ؟..نبینم غم داشته باشی .انشا ا...هر مشکلی داری سریع حل شه اگر قابل باشم برات دعا میکنم .درپناه حق....

سامانه مروارید جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://morvaridonline.blogsky.com/

سلام .... خوبین ؟ خسته نباشین .. ببخشید من بی وفا شدم و نمیام ... خیلی سخت درگیر راه اندازی سری دوم سامانه مرارید هستم که اینطوری شده ... به هر حال کارتون عالیه

در اندرون من خسته دل ندانم چیست
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

مونا جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام اقا محمد مرسی از اومدنت لایق دونستنت حرف زدنت تعریف کردنت و.....ای بابا اگر من بنده ی خوب خدا هستم...خجالت کشیدم از خودم از خدام که لقب خوب بودن و بهم دادی ..به خدا حتما دعات میکنم واسه خودمون که به اجابت نمیرسه شاید واسه شما خدا خواستو به اجابت رسید .تورو خدا واسه منم دعا کن اول عاقبت بخیریمون دوم سلامتی پدر مادرامون سوم که امسال کنکور قبول شم.خداروشکر که حداقل به واسطه ی اهنگمون لایق موندنتون تو وبم هستم راستی اگر میخوای کدش رو واست بزارم.درپناه خدا >رسولش> معصومش..

مونا یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام باوفا خوبی ممنون که اومدی درسته من امسال سال اولیم خیلی برات توی این شبا دعا کردم جدی گفتم .انشاا...هرکی دوست داره قبول شه تو کنکور قبول شه ما هم صدقه سرشون قبول شیم.به امیدروز نتیجه .درپناه عشق..

رویای خاکستری یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام محمد عزیزم. خوبی ؟
بی معرفت حالا من ۲ هفته نبودم تو نمی خوای بیای پیشم؟
باور کن ۲ هفته اصلا گرگان نبودم
تازه اومدم.
آپ کردم.
دیگه نمیگم حتما بیا . میگم اگه دوست داری بیا

علی اکبر دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
شهادت امام حسین (ع) رو تسلیت میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد