حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

[ویژه] فرزند احمدی‌نژاد: پدرم اشتباهی رئیس جمهور شد!

[ویژه] فرزند احمدی‌نژاد: پدرم اشتباهی رئیس جمهور شد!

شهاب‌نیوز ـ علیرضا احمدی‌نژاد فرزند دکتر احمدی‌نژاد طی مقاله‌ای که روز دوشنبه در وبلاگش منتشر کرد، به یکی از smsهای رایج علیه پدرش پرداخت. 

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، متن کامل این یادداشت که با عنوان «رابطه دایره و اشتباهی بودن احمدی‌نژاد» منتشر شده، به شرح زیر است: 


«احمدی‌نژاد در سال 1392: من نه استاندار بودم نه شهردار بودم و نه رئیس‌جمهور بودم من هیچ‌کدام از این‌ها نبودم من فقط اشتباهی بودم!؟»

فکر می‌کنم پس از پایان سریال مرد هزار چهره اولین پیامک طنزی که برام اومد همین بالایی بود، از این دست پیامک‌ها کم به دست من نمی‌رسد و من هم مثل بقیه می‌خندم و برای دوستام می‌فرستم و...، اما نمی‌دونم این آخری چرا یه جورایی من رو به فکر وا داشت،... من اشتباهی بودم!

چند وقت پیش بابام (دکتر احمدی‌نژاد) تعریف می‌کرد که یکی از این آقایون بهش گفته بود که می‌دونی مشکل شما چیه؟ و بعد ادامه داده بود که مشکل شما اینه که خارج از دایره هستی برای همین هم هست که چپ و راست، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب {داخل دایره‌ای‌ها!!} باهات این‌طوری برخورد می‌کنند.

تو این سه‌سال به واسطه اخباری که به دست ما می‌رسید و شرایطی که یک نفر مثل من دارد واقعا به این نکته پی بردم که احمدی‌نژاد اشتباهی رئیس‌جمهور شد! آخه نمی‌‌شود که یکی بیاید همین‌جوری بخواهد نون‌‌‌ها رو آجر کنی، زنجیر اون دایره رو پاره کند و بخواهد که به سمت عدالت (به سمت عدالت) حرکت کند و نخواهد در این بین سهم دوستان داخل دایره را بدهد، کسی بیاید که نخواهد ...

خلاصه این که تو این دوره زمونه که اتحاد یک حرکت کمیاب اجتماعی است با کمی دقت می‌توان شاهد شکل‌گیری یک اتحاد بزرگ اصول‌گرایان (+) اصلاح‌طلبان _ در جهت دوختن و اتصال نقاط آسیب‌دیده دایره و همچنین بیرون انداختن نفوذی‌‌‌های احمدی‌نژادی در دایره بود که خوشبختانه فکر می‌کنم این اتحاد تا سال آینده به 100درصد برسد.

احمدی‌نژاد اشتباهی بود چون معادلات نباید اینجوری جواب می‌داد و اشتباهی بود چون صاحبان اصلی این انقلاب (مردم) حامی او بوده و هستند و اشتباهی خواهد بود تا وقتی بخواهد با مردم باشد. 

هر گونه نقل قول یا انتقال این مطلب در همه جا بدون اجازه جایز است.
«حمله فرزند احمدی نژاد به منتقدین دولت» تیتر مناسبی برای دوستان تابناک و آفتاب و مهتاب و شبتاب و غیره است
موضوع بعدی مقایسه ای است بین....
یاعلی

نظرات 9 + ارسال نظر
رویای خاکستری جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام محمد عزیزم. خوبی؟ چه خبر؟
عجب آپی کردی.
موفق باشی

سلام عزیز دلم
ممنون
اینم خبر از این بهتر چی می خوای
لطف داری
به امید دیار

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامم دوست گلممم !!!
خوفی داداشی؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبرا؟!
ممنونم که اومدی !! هر چی خواستی یواشکی وردار . فدای سرت .:. . .
ممنون واسه تفلد اومدی !!‌بخدا هیشکس و دعوت نکرده بودم ! خییییییییییییییییییییییییلی سرم شلوغه الان باید بشینم ۷ صفه بنویسم . گفتم یه سر بهت سر بزنم و بشینم همزمان به آهنگ وبلاگت گوش کنم قربوووووووووووونت

روزات برفی
بازم بیا

سلام
ممنونم
تو چقدر به ما لطف داری
خوشحالم
من که میام ولی تو ای که این روزا ازت خبری نیست
نمی دونم اتفاقی افتاده یا یه چیز دیگس
ممنون از این که بهم اجازشونو میدی
می دونی الان دوبتاره تغییرش دادم
این یکی رو بیشتر دوست دارم
به امید دیر

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

شوریده خانم خوبند؟!

روزات برفی

ما که نفهمیدیم این شوریده کیه
تا اونجا که به ما گفته یه مرد میان ساله در حدود ۴۵ ساله حالا شما میگی شوریده خانوم
چه گویم که نا گفتنش بهتر است
فکر کنم سلام خدمتتون رسوند
به امید دیدار

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ

باورت میشه آمریکا واقعا دیگه تا فوقش ۳ سال دیگه میخواد ایرانو خرابه خراب بکنه؟!!!!!!
=((((((
...
خدا نیامرزه کسی که احمدی نژادو پس انداخت !!!!!!!!!
........
چی چی گفتم؟!!

روزات برفی عزیزممم
بیا بتتتتتتتتتتترکون

کامبیز شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام محمد
حالت خوبه؟
چه عجب٬ سر و کله ت دوباره پیدا شد!
جالب و بامزه بود. کاش آدرس وبلاگ پسرش رو می ذاشتی ببینیم چی می نویسه. البته فکر کنم پیدا کردنش راحت باشه
به امید دیدار

سلام
دیگه چه کنم عزیز
اینجا نیام کجا برم
ما که از همه چجا رونده شدیمه فقط اینجا برامون باقی مونده
پیدا می کنی
به تامید دیار

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلامم دوست گلمممم
چطووووووووووووری؟!!
....
قربووووووونت برممم
خیلی باحالی بخدا حالت بهتره دیگه؟! ایشالله که آره

روزات برفی ممد جوووون

سلام
لطف داری هدا خانوم
دوست دارم کسی به جای من نباشه که خواهد پکید
خدا نکنه
لطف داری به خدا
روزای تو هم برفی و ....
به امید دیار

پریا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://pariyakermani.blogsky.com

سلام. مطلب خیلی جالبی بود

سلام
دوست داریم که از این بیشتر در بلاگ اسکای در خدمتتون باشیم
به امید دیدار

آقای مسلم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.daftar-ensha.blogsky.com

سلام محمد جان

نمی دونم چی بگم به این مردم...
نه بزرگتری سرشون میشه ... نه رئیس و زیردستی
مثل اینکه دیواری کوتاه تر از دیوار احمدی نژاد پیدا نکردن.

در هر صورت ...
برام جالب بود
آخه واسه اولین باری بود که نوشته ای از پسر احمدی نژاد خوندم
مطمئن بودم که اگه منم به جاش بودم همچین حرفایی رو میزدم ...
حالا شاید یه کم تند تر
دوستای نزدیکم میدونن

راستی قالب جدیدتون مبارک
من تو این سال جدید نتونسته بودم بهت سر بزنم
امیدوارم که شما تو این مدت مارو از یاد نبرده این.

در کل بلاگ ات نسبت به قبل جالب تر شده
امیدوارم تو مراحل زندگی ات هم موفق باشی
یا حق

مسلم جان سلام
اره دیگه
منم بهت سر زدم البته اون روزا نه الان
به امید دیدار

رویای خاکستری چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام محمد جان. خوبی؟
چه خبر؟ زندگیت رو به راهه؟
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی گلم.

سلام داداش وحید گل گلاب
به خدا یه چیز کم دارم تو می دونی چی ؟
نه که نمی دونی منم نمی گمآخه اگر بگم شاید کلی دعوا کنی
پس به امید دیازر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد