حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

عشـــــــــق بـــــی پــایــان

پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند . .
پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: "باید ازت عکسبرداری بشه تا مطمئن بشیم جائی از بدنت آسیب دیدگی یا شکستگی نداشته باشه "
پیرمرد غمگین شد، گفت خیلی عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست .
پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند :
او گفت : همسرم در خانه سالمندان است. هر روز صبح من به آنجا می روم و صبحانه را با او می خورم. امروز به حد کافی دیر شده نمی خواهم تاخیر من بیشتر شود !
یکی از پرستاران به او گفت : خودمان به او خبر می دهیم تا منتظرت نماند .
پیرمرد با اندوه ! گفت : خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد . چیزی را متوجه نخواهد شد ! او حتی مرا هم نمی شناسد !
پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟
پیرمرد با صدایی گرفته ، به آرامی گفت: اما من که می دانم او چه کسی است !

...

..

.

.

.

.

.

.

درد عشـــقی کشیده ام کــه مپرس
زهر هـــجری چشیده ام کـــه مپرس

گشتـــه ام در جهـــــــان و آخـــر کــار
دلبــــــــری بـــرگـزیده ام کــــه مپرس

من بـه گــوش خود از دهـــنش دوش
ســـــــخنانی شنــیده ام که مپـرس

سـوی من لب چه میگزی کــه مگوی
لب لعــــــــلی گزیده ام کــــه مپرس

نظرات 5 + ارسال نظر
saeed دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ق.ظ http://visualbox.blogfa.com/

اگر می خواهید آمار وبلاگ خود راارفزایش دهید پس از قرار دادن لینک باکس لینک خود را برای ما ارسال کنید .
http://visualbox.blogfa.com

سلام
ولی فکر نمی کنم این کار رو انجام بدم اخه دوست ندارم
به امید دیدار

علی اکبر دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خیلی زیبا بود...دلم برای این پیرمرد مرد سوخت...
راستی می خواستم یه سایت بهت معرفی کنم که درش میتونی ثبت نام کنی و تبلیغات اونها رو توی وبلاگت بگذاری و از این راه درآمد زایی بکنی..البته من خودم زیاد علاقمند به اینجور مسائل نبودم ولی دیدم من که 2-3 ساعتی رو توی اینترنت می چرخم بهتره حداقل درآمد زایی هم بکنم...البته میتونی توضیحات بیشتر رو توی سایت http://parsts.com بخونی که خیلی هم راحته ..
بعد از گذاشتن تبلیغات توی وبلاگت میتونی به من بگی و اصلا میتونیم یک کاره گروهی با دیگر دوستان انجام بدیم و روی تبلیغات همدیگه کلیک کنیم که به ضرر هیچکسی هم نیست..من که به وبلاگ تو اومدم روی تبلیغات تو کلیک می کنم...
به نظرت چطوره؟ بهم خبر بده...
منتظرم
موفق باشی

چشم علی جان
به امید دیار

علی اکبر سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوشحالم که قبول کردی...
قبل از همه چیز توی سایتش ثبت نام کن..
بعد از ثبت نام هم خبرم کن..
راستی خودت هم میتونی چند تا از دوست هات رو دعوت کنی ..هر چی که بیشتر باشیم بهتره...
تا بعد
منتظرم
موفق باشی

اره دیگه من در خدمتتونم
به امید دیار

کامبیز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام بر رفیق قدیمی و بی معرفت خودمان٬ آقا محمد
حالا دیگه چه مشکلی برات پیش اومده که این طوری بی خبر آپ می کنی؟ نکنه خبرایی شده و تو هم عاشق شدی...؟
از پست هات که این طوری برداشت میشه!
شوخی کردم. امیدوارم هر چه زودتر مثل قبلنا سرحال و بانشاط ببینیمت
شاد باشی

کامبیز جان تا نفس هست مشکلم هست گاهی مشکل اساسی همین بودنه می بینی چه حال و روزی داریم
اره دیگه ما از این به بعد هم سر حالیم هم شاداب البته در ظاهر که اینه امید وارباشید که در واقع هم همین باشه
به امید دیدر

شروین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
من آپم گفتم خبرت کنم
ببینم میای یا نه؟

چرا نباید بیام
ابجی سابق ما مارو دعوت کنه ما سر نزنیم این از محالاته
می بینی که اومدم و کلی هم نظر دادم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد