حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

نمی دانم چرا دل بی قراره

تقدیم به چشمهایی که در راه مانده اند
و دلهایی  که انها را رانده اند 
وتقدیم به اشک هایی که قلب هایشان شکست
و عهد هایی که کسی ان را نبست .... 

مَبار ای آسمان امشب تو دیگر  که من دیشب به جایت گریه کردم  
  نشستم در فراغت گریه کردم ز داغش ، بی نهایت گریه کردم...

هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد.
من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد
اون که عاشقانه خندید خنده های منو دزدید
زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید ....

در غریبی ناله ها کر دم کسی یادم نکرد ،
در قفس جاندادم و صیاد ازادم نکرد،
ضربه مردم چنان از زندگی سیرم نمود،
ارزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد

نظرات 2 + ارسال نظر
.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلاممم !!!

خوفی؟!! وااااااااااااااااای ببخشین بعد از یه مدت طولانی بهت سر میزنم آخه واقعا نمیشد زودتر سر بزنم :)

مررررررررسی که اومدی کلبه برفیم ! ...

متن قشنگی بود .. عکسشم ناز بود :) :X به به ...

من آپم هااا ! یه سر بیا خیــــــــــــــــــــــــــلی خوشال میشم دوست جوون گلممم

پس منتظرتمممم !!!

زیر ۳ تا نظر هم قبول نیس :)))))))))

قربووووووووووووووونت ٬ روزات برفی

سلام
ممنون
خوب الان که میشه زود زود سر بزنی که الانم نمیشه ؟
خوب پس چرا خبری ازت نیست ؟ ها؟
خواهش می کنم قابلشو نداشت
اومدم و سرم زدم نظرم دادم البته کلی ولی از تو خبری نیست
منتظرم
به امید دیدار

حسرت پرواز جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
بعد از مدتها دوباره به روزم.
بی صبرانه منتظر قدمای گرمتم تا یخای قلبمو آب کنن.
پس سری بهم بزن.
از حظورت خوشحال میشم
شاد باشی...

سلام
چشم حتمی خواهم امد البته با یه کم تا خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد