حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

اینم برا قهر مانا

       قهرمانی 

                       سرخپوشان رو به همه هوداران پر شور پرسپولیسی تبریک میگم 

                           قهرمانی و رفتن به آسیا نوش جون پرسپولیسیها      

                                     

 

                                       محسن آقای گل

     من به نوبه خودم به محسن تبریک میگم واقعا گل کاشت.......... کفش طلایی مبارکش باشه

                                            

  

                                افشین امپراطور

          

    از همه هواداران پر شور پرسپولیس تشکر میکنم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
کامبیز پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام محمد گل و گلاب
حالت چطوره؟
یه طوری شدیه٬ ولی نمی دونم چطور!
قهرمانی پرسپولس رو بهت تبریک می گم. مطمئن بودم قهرمان میشن. عاشق قطبی و کریم باقریم من
فعلا که دور دور ِ قرمزهایه٬ منچستر هم که دیشب قهرمان شد.
به امید دیدار

علیکم سلام کامبیز عزیز
خوبی گلم
من که خوب نیستم ولی بدم زیادی
یه حالی خوب این که مشخصه
حال زارم خبر می دهد از سر درون
اره دیگه چلسی هم خوب بود ولی دیگه دیگهبه اید دیدار

نقطه نویس پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.noghtenevis.blogsky.com/

شرمنده ام
این یک قلم را دور ما خط بکش منتها خط آبی
مراقب باش کلاهمون نره تو هم
...
امضا : نقطه نویس ۱۷ ساله

چشم عزیز شما جون بخواید کیه که بده
شوخی بود شما جون بخواید ما یه کاریش می کنیم
به امیددیار

رویای خاکستری جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
پرسپولیس رو عشق است.
من آپم
موفق باشی

سلام
اره همینه که تو گفتی
التهبمنم یه چند روزی میشه که هی
به امید دیدار

شروین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

ممنون
خیلی باهال بود
نوش جونشون

اره نوش جونشون
من که این بازی رو ندیدم ولی به نقل از بچه ها بازی دیدنی بود
به امید دیدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد