حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

تنها سلام اولست که معنای در خور دارد

با یک شکلات شروع شد من یک شکلات گذاشتم تو دستش اونم یک شکلات گذاشت تو دستم من بچه بودم اونم بچه بود سرمو بالا کردم سرشو بالا کرد دید که منو میشناسه خندیدم گفت دوستیم؟ گفتم دوست دوست گفت تا کجا؟ گفتم دوستی که تا نداره گفت تا مرگ خندیدمو گفتم من که گفتم تا نداره گفت باشه تا پس از مرگ گفتم: نه نه نه نه تا نداره گفت: قبول تا اونجا که همه دوباره زنده میشن یعنی زندگی پس از مرگ باز هم با هم دوستیم؟ تا بهشت تا جهنم تا هر جا که باشه منو تو با هم دوستیم خندیدمو گفتم تو براش تا هر جا که دلت می خواد یک تا بزار اصلا یک تا بکش از سر این دنیا تا اون دنیا اما من اصلا براش تا نمیزارم نگام کرد نگاش کردم باور نمیکرد می دونستم اون می خواست حتما دوستیمون یک تا داشته باشه دوستی بدون تا رو نمیفهمید !! گفت بیا برا دوستیمون یک نشونه بزاریم گفتم باشه تو بزار گفت شکلات باشه؟ گفتم باشه هر بار یک شکلات میزاشت تو دستم منم یک شکلات میزاشتم تو دستش باز همدیگرو نگاه میکردیم یعنی که دوستیم دوست دوست من تندی شکلاتامو باز میکردم میزاشتم تو دهنم تندو تند می مکیدم میگفت شکمو تو دوست شکموی منی وشکلاتشو میزاشت توی یک صندوقچه کوچولوی قشنگ میگفتم بخورش میگفت تموم میشه می خوام تموم نشه برا همیشه بمونه صندوقچش پر از شکلات شده بود هیچکدومشو نمی خورد من همشو خورده بودم گفتم اگه یک روز شکلاتاتو مورچه ها بوخورن یا کرمها اون وقت چی کار میکنی؟ میگفت مواظبشون هستم میگفت می خوام نگهشون دارم تا موقعی که دوستیم و من شکلاتمو میزاشتم تو دهنمو می گفتم نه نه نه نه تا نه دوستی که تا نداره !! یک سال دو سال چهارسال هفت سال ده سال بیست سالش شده اون بزرگ شده من هم بزرگ شدم من همه شکلاتامو خوردم اون همه رو نگه داشته اون اومده امشب تا خداحافظی کنه می خواد بره اون دور دورا میگه میرم اما زود برمیگردم من که میدونم اون بر نمیگرده یادش رفت به من شکلات بده من که یادم نرفته شکلاتشو دادم تندی بازش کرد گذاشت تو دهنش یکی دیگه گذاشتم تو اون دستش گفتم بیا این هم اخرین شکلات برای صندوقچه کوچولوت یادش رفته بود یک صندوقچه داره برا شکلاتاش هر دوتا رو خورد خندیدم میدونستم دوستی اون تا داره اما دوستی من تا نداره مثل همیشه خوب شد همه رو خوردم اما اون هیچ کدوم رو نخورده حالا با یک صندوقچه پر از شکلاتهای نخورده چی کار میکنه؟
نظرات 6 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی محمد؟
هر وقت این داستانک کوچولو رو میخونم برداشتم عوض می شه...خیلی این داستانک پر معنا رو دوست دارم...ممنون
موفق باشی

اهرمنم دوشس دارم خیلی وقت پیش دیده بودمش ولی اون روز به دلم افتاد بذارمش همینه دیگه اونی که نباید باشه
به امید دیداار

مونا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام دوست گلم بابا بی معرفت شدی.....یه سرم به ما بزنی ما رو خوشحال میکنی........منتظرتم.درپناهش.....راستی این پستت معرکه بود...

سلام
به قول بچه ها چیزی که عوض داره گله نداره تو که به ندای ما کم پاسخ می دادی تصور ما بر این شد که لابد دیدن ما شمارو اذرده خاطر می کند همین شد که کم تر مزاحم وقت شریف شما شدیم
همه اینا رو به دل نگیر آخه شره
حال درست در مونی ندارم همینه که کگمتر به همه سر می زنم
به امید دیدار

مونا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام واقعا لذت بردم از نصیحتات .محمد به خدا من با ۲ نفر در حده ۲ بار صحبت ویکیشون رو در حده ۱ بار دیدم بخ خدا من ازونا نیستم هروز با یکی بوده باشه.محمد به خدا منظوره من اینه به الخره هرکسی باید یه همدم داشته باشه بده که میخوام همون یه نفر هم خوب باشه؟من عاشق خدام و مطمهنم هر چی واسم پیش میاره بصلاحمه وخدا برای بنده هاش بد نمیاره وبد نمیخواد.محمد وقتی ادم تنهاس فقط خدا رو داره تازه اون موقع میفهمه که چقدر به خدا نزدیک شدن زیباتره.محمد خواهش میکنم برام حسابی دعا کن کنکور قبول بشم یادت باشه اگر دعا نکنی اون دنیا باید جواب بدی.ها.ها.ها.بازم پیشم بیا.....

سلام همسایه های2 سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.قسمت دهم خاطرات کدر آپ شد.منتظر نظرتم دوست من[گل]

فیلم اعتراف سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://edarehzedeadyan-jaal.blogfa.com

باور می کنید؟
مونتاژ کار ساده ایست...
اولین عکس مونتاژ شده جهان توسط Henry Peach Robinson در سال 1858 ایجاد شد....

آیا فایل‌های صوتی و تصویری که به اشکال فکاهی از سران حکومت دست به دست می‌چرخد حقیقی است؟

آیا اگر فیلم فردی را در حال اعتراف دیدیم باور کنیم؟

مونا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام بابا قالب////....اولا یه سر میزدی ولی بی معرفت شدی حسابی.اپم.منتظرتم .درپناهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد