حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

فال امروز

 
 
 

تعبیر فال شما
 
 

حافظ جان ما هر چه به سرمان می رود از اینم زیر پاگذاشتن غرور است نه مغرور بودن پس با این یکی من موافق نیستم چون دوست دارم زندگی کنم ونه بردگی  

 
نظرات 2 + ارسال نظر
دفتر عشق یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

این قلب من یک امانت است از طرف من به تو تا لحظه ای که نفس میکشم!
احساسات من امانتیست به تو از طرف قلبم تا لحظه ای که جان دارم...
این عشقم امانتیست از طرف قلبم تا لحظه ای که تو را دارم....

سعید دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://jenabsarhang.blogsky.com/

سلام محمد عزیز بابت کامنتت ممنون درباره اون دوست مشترک باید بگم شاید چند ماهی میشه که هیچ خبری ازش ندارم دقیقا از تعطیلی موقت بلاگم به این طرف . امیدوارم حالش خوب باشه درباره لطفت هم ممنون . امیدوارم باز هم با هم در ارتباط باشم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد