حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

فقط سلام


نمی دونم چرا دوست ندارم چیزی بنویسم ولی بلاخره یهروز میرسه که کلی می نویسم
یه چیز جالب اگر یادتون باشه اولای نویسندگی اینجا قرار بود برا کنکور بخونم خوب اواسط کار بود که وسوسه های بچه ها به بار نشست و مارو از این ازمون منصرف کردن و ماهم رها کردیم تا یک هفته ای مونده بود به کنکور که بادیدن ابجیم موقع خوندن کتب کنکور منم تحریک شدم شروع به خوندن کنم قبولی برام مهم نبود ولی فقط چون تو شرایط روحی خوبی نبودم سرگرمی خوبی برام بود و تونست یک هفته ای رو برام پر کنه ولی امروز با نتیجه ای که دیدم کلی حیرت زده شدم قبولی تو کنکور اونم همه موراردی که انتخاب کرده بودم امروز شاخ در اوردم
حالا این در حالی یه که امسال برا ارشد می خونم حالا موندم انتخاب رشته کنم یا نه نمی دونم شاید بشه که بشه شایدم نه
خوب می بینمتون تا یه روز دیگه

نظرات 6 + ارسال نظر
•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ق.ظ http://tameshki.blogsky.com

ای ول بابا
خوش به حالت ...
هیییییییی
بنده تازه فقط مجاز شدم

خوش بهحالت

منم میخوامممممممممممممم

میای پیشم ؟؟
خوشحالم میکن ...
منتظرتم

سلام
ممنونم
می دونی تو کنکور باید سیاست می داشتی همون طور که من داشتم تعداد گذینه های زده شده اصلا مهم نیست مهم تعداد گذینه های درسته که من به این توجه کردم و دلیل موفقیت من بود
شمام اگر همین کار رو می کردین مطمئنا نتیجه بهتری می گرفتین
من بعد از ۶ سال کنکور دادم اونم با یک هفته مطالعه قبولیش حیرت انگیز بود لا اقل برا خودم انتضارشو نداشتم
فعلا بای

نقطه نویس سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://noghte nevis.blogsky.com

تبریک !
راستی هر کاری می کنی سعی کن در انجامش مصمم باشی ، این طوری است که موفقیت از آن توست. راستی من هم قبول شدم ولی رتبه چندان تعریفی نداشت...
...
امضا : نقطه نویس ۱۸ ساله

سلام
این حرفتو هستم اساسی
ولی الان دارم برا کار شناسی ارشد می خونم اینم شاید برا مجازی انتخاب رشته کنم اخه این رشته ای رو که می خام بخونم رو دوست دارم
به این دیددر

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://tameshki.blogsky.com

سلام .... عزیزم خوش به حالت ... کی حال داره این همه بخونه

من لینکت کردم تو هم اینکارو بکن

چاکریم

سلام
نه بابا زیادم خوشبحالم نیست
دعا می کنم جای من نباشی هیچ وقت
می بینی که من حال داشتم مگه نه
چشم
ما بیشتر
به امید دیدار

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

به روزم

اومدم به امید دیدار

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

night-skin.blogfa.com


تو این سایت داره


تو میدونی چطوری میشه کامنت دونی رو تائیدیشو برداریم /؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من نمیخوام تائیدی باشه

بازم بیا پیش ماااااااااااااااااا

سلام
اره می دونم میام و برات میگم
به امید دیدار

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

۱ هفته مطالعهههههههههههه

چی میکییییییییییییییییییییییی

سلام
اره دیگه با یک هفته برا خودم جالب بود
همین که گفتم چیز خاصی نبود
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد