حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

خسته ام

خسته تر از شنیدنه
صدای خسته ی توام
خسته تر از دعا برا
همیشه داشتن توام
خسته تر از گلایه ام
تو که عوض نمی شوی
خسته تر از بهانه ام
تو که چیزی نمی شنوی
خسته تر از گریه شدم
گریه برات یه عادته
خسته تر از خسته شدم
این واسه تو شهامته
که این یکی تموم شد و
یکی جدید جاش می یارم
این یکی هم رفت و دیگه
حتی اشکم نمی بارم
خسته تر از یه قاتلم
قتل تو کشتن منه
خسته تر از دروغتم
که قلب تو مال منه
من خسته از بازی شدم
این بار را ماتت شدم
من خسته از گفتن شدم
این بار را لالت شدم
خسته تر از شنیدنم
تنهام بذار ، بذار برو
فقط به خاطر خدا
این بار را راحت برو
نگو که منتظر بمان
دلم را بشکن و برو
تا که بدانم لااقل
از دست داده ام تو رو

 

اره یه جورای خسته شدمه سرمم شالوقه به قول این رفیقمونم من چرند می نویسم  

راسای این سروده من نیست شاعر این اثر شر.ین می باشد البته با احازه من گداشتمش
با یعد

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد هادی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.hadin.blogsky.com

fohshe khaar maadar midaadi enghadr naaraahat nemishodam mano az linke doostaat hazf kon to dooste man nisti

سلام
من دوست تو نیستم یه تو که منو به باد حرف گرفتی ؟
ولی تو خیلی حق گردن من داری حذف نمی کنم البته بی اجازه !!!
حق مطلب رو ادا می کنم
به امید دیار

علی اکبر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
فرا رسیدن ما مبارک رمضان رو تبریک میگم بهت..
اینقدر دلگیر نباش...
شعر زیبایی رو هم گذاشتی ..
موفق باشی

سلام علی جان به ما ادما یه فرست برا زندگی داده شده نه بیشتر و اگر قرار باشه اونم برا دلگیر شد از بقیه خرج کنیم دیگه ....
اره من دلگیر نیستم چون می دونم بعضی اتفاقات دور یا زود رخ میده و همیشه باید براشون امادگی داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد