حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

با یه شکلات شروع شد

با یه شکلات شروع شد
.من یه شکلات گذاشتم توی دستش..اونم یه شکلات گذاشت توی دستم
.من بچه بودم...اونم بچه بود
.سرمو بالا کردم ..سرشو بالا کرد

دید که منو میشناسه.خندیدم گفت: دوستیم؟
...گفتم: دوست دوست

گفت: تا کجا؟
!گفتم: دوستی که تا نداره
!گفت :تا مرگ
!!!خندیدم و گفتم: تا نداره
!!!!گفت: باشه! تا پس از مرگ
!گفتم: نه! تا نداره
گفت: قبول! تا اونجاییکه همه دوباره زنده میشن..یعنی تا زندگی بعد از مرگ باز هم با هم دوستیم..تا بهشت..تا جهنم..تا هر جا که باشه من و تو با هم دوستیم

خندیدم . گفتم: تو براش تا هر کجا که دلت میخواد یه تا بذار! اصلا یه تا بکش از سر این دنیا تا اون دنیا! اما من اصلا تا نمیذارم!

!!! دوستی تا نداره
نگام کرد..نگاش کردم. باور نمیکرد..
میدونستم... اون میخواست حتما دوستیمون تا داشته باشه. دوستی بدون تا رو نمیفهمید

.گفت :بیا برای دوستیمون یه نشونه بذاریم
.گفتم: باشه. تو بذار
گفت: شکلات! هر بار که همدیگر رو می بینیم یه شکلات مال تو ..یکی مال من! باشه؟
!گفتم: باشه
هر بار یه شکلات میذاشتم توی دستش اونم یه شکلات توی دست من. باز همدیگه رو نگاه میکردیم..یعنی که دوستیم! دوست دوست
من تندی شکلاتم رو باز میکردم و میذاشتم توی دهنم و تند تند اونو میخوردم.
میگفت ای شکمو! تو دوست شکمویی هستی! و شکلاتش رو میذاشت توی صندوق کوچولوی قشنگ.
میگفتم بخورش! میگفت نه! تموم میشه!میخوام تموم نشه! میخوام برای همیشه بمونه.
صندوقش پر از شکلات شده بود و هیچ کدومش رو نمیخورد.من همش رو خورده بودم. گفتم اگه یه روز شکلاتهاتو مورچه ها بخورن یا کرمها..اون وقت چی کار میکنی؟ گفت مواظبشون هستم. میگفت میخوام نگهشون دارم تا موقعیکه دوست هستیم...و من شکلات و میذاشتم توی ذهنم و میگفتم نه! نه! تا نداره!! دوستی که تا نداره!

یه سال..دو سال..چهار سال..هفت سال...نه سال..بیست سال...شده که گذشته.
حالا اون بزرگ شده و منم بزرگ شدم. من همه ی شکلاتهای خودم و خوردم..اون اما همه ی شکلاتهاشو نگه داشته.
حالا اومده امشب که خدافظی کنه. میخواد بره.. بره اون دور دورا...میگه میرم اما زود برمیگردم! من میدونم ..میره و برنمیگرده...
یادش رفت شکلات رو به من بده. من اما یادم نرفت. یه شکلات گذاشتم کف دستش گفتم این برای خوردن..یه شکلاتم گذاشتم کف اون دستش گفتم اینم آخرین شکلات برای صندوق کوچولوت! یادش رفته بود که صندوقی داره برای شکلاتهاش! هر دو تا رو خورد! خندیدم..
میدونستم دوستی من تا نداره...
میدونستم دوستی اون تا داره.. مثل همیشه!
خوب شد همه ی شکلاتهام رو خورده ام ...اما اون هیچکدومش رو نخورد..

............
حالا موندم که با یه صندوق پر از شکلات نخورده چی میخواد بکنه؟؟؟

 

پر برف است امروز

پر برف است امروز
پشت دوش شانه احساس من
پر سرمای دلم
آنسوی مرز تپش های دو چشم
راستی قلب تو با برف چه حسی دارد؟
پولک سر دلش را به کدامین سفرت باخته ای ؟
یادگاری چه برایت داده تا عاشق شوی ؟
عاشق سرمای او
کنج قطب انتظار
دست تنها
پارویی از رنگ غم
زندگیمان پر برف
پر آدم برفی
پر از باران اشک
خاطره می سازد
برف می بارد و برف
منم و شانه مهر
غربت سرد دو بال عاشق
تن و ذهنم ابریست
کوچه هایم برفیست
می روم تا به کسی اندیشم
رد پایش پیداست
پشت پیچ خاطرات دل من
دست در دست نگاه عاشق
عاشق است این دل من
عاشق برف سپید
زیر سقف دست پر مهر خدا
و چه زیباست بلوری از برف
پشت دوش شانه احساس من
و چه شوری دارد
برف بازی با کسی از جنس برف

خیانت پنهان

واژه انگلیسی کلمه پپسی PEPSI مخفف جمله زیر است:

Pay Each Penny Save Israel

معادل فارسی:پرداخت کنید هر مبلغی را برای نجات اسرائیل

متاسفانه به علت پایین بودن سطح معلومات و هوش و آگاهی لازم برخی از مردم  و خیانت های پنهانی از قبیل این طور مسائل به جامعه ما شده که مستلزم هوشیاری و آگاهی دادن به دیگران نیز است.

من هم وظیفه خودم دونستم تا این آگاهی رو به شما بدم

علاوه بر اینها این نوع نوشیدنی حاوی مقدار زیادی اسید فسفریک۴ = PH است که به شدت برای سلامتی مضر است به حدی که در آینده موجب پوکی استخوان تا حد ۱۰۰٪ نیز می شود همانطور قند فراوان آن که باز خودتون اطلاعات بیشتری تو این زمینه دارید و به مضرات اون تا حد زیادی اطمینان دارید.

امیدوارم که با اشتهای بیشتری از این نوشیدنی میل کنید!...

جواب دلمو چی بدم؟؟؟

دوستت دارم گفتن های تو!از تو وتنهایی تو ! از تو و بی بهانه رفتن های تو! از تو و......
بگو وقتی نیستی جواب دلم را چه دهم؟
جواب دلی رنجور وتنها.دلی که همیشه عاشق تنهایی بود وتن به هیچ عشق و نیاز و هوسی نمی داد.بگو در کدامین دیدار زیر چشمی به من نگریستی که فقط دلم آگاه شد.چه گفتی به دلم که یک دفعه شیدا شد ودم از خسته بودن از تنهایی زد؟وقتی بی خبر می روی چه جوابی به دل کوچکم دهم؟
بگویم کجایی؟کی می آیی؟ چگونه می آیی؟
هر کجا باشی هر وقت بیایی یا نیایی دلم همیشه در انتظارت است...
با اینکه دیوانه ام کرده اما عشق و احساس پاکش را می بالم!.   

 

 

کارت پستال درخواستی  www.orchid.blogfa.com