حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

جواب دلمو چی بدم؟؟؟

دوستت دارم گفتن های تو!از تو وتنهایی تو ! از تو و بی بهانه رفتن های تو! از تو و......
بگو وقتی نیستی جواب دلم را چه دهم؟
جواب دلی رنجور وتنها.دلی که همیشه عاشق تنهایی بود وتن به هیچ عشق و نیاز و هوسی نمی داد.بگو در کدامین دیدار زیر چشمی به من نگریستی که فقط دلم آگاه شد.چه گفتی به دلم که یک دفعه شیدا شد ودم از خسته بودن از تنهایی زد؟وقتی بی خبر می روی چه جوابی به دل کوچکم دهم؟
بگویم کجایی؟کی می آیی؟ چگونه می آیی؟
هر کجا باشی هر وقت بیایی یا نیایی دلم همیشه در انتظارت است...
با اینکه دیوانه ام کرده اما عشق و احساس پاکش را می بالم!.   

 

 

کارت پستال درخواستی  www.orchid.blogfa.com

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی محمد جون؟
چه عجـــــــــــــــــــــــــب!!!!
خیـــــــــــــــلی قشنگ بود

خواستم با تو باشم نخواستی ، خواستم مونس و یارت باشم نخواستی ، خواستم برای همیشه در کنارت باشم نخواستی خواستم هم گام و هم نفس روز های تنهایی ات باشم نخواستی ، خواستم پذیرای نگاه مهربانت باشم نخواستی ، خواستم قلبم را به یادگار تقدیمت کنم باز هم نخواستی نخواستی ، هیچ کدام را نخواستی و نخواستی

فعلآ

سلام
اره عجیبه شاید زیادی هم عجیب باشه آخه دنیای ما شده پر از خواستنها و نخواستنها و این زیاد خوب نیست نمی دونم این خواستنهای ما زیاده خواهیه یا نخاستنهای بقیه نا مردیه در هر حال ماهم پر از نخواستن شده این بعد از عمری خواستن
بای

افسانه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ق.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام
ممنون از نظرت
حرفات خیلی قشنگن خیلی منطقیه
آره راست میگی من کسی رو با تمام وجود دوست دارم نمیگم دوست داشتم چون خیال می کردم فراموشش کردم ولی هر وقت که میبینمش درست مثل روزای اول ته دلم می لرزه ولی اون میدونه که من دوسش دارم درسته که بهش نگفتم ولی مطمئنم که میدونه.........
برای همین اون مطلب رو نوشتم

فعلآ

سلام
خواهش می کنم
اره مشخصه و این قانون دوست داشتنه .
ممنون از اینکه اومدی کلی خوشحالم کردی
بای

نقطه‌نویس یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://noghtenevis.blogspot.com

البته که فراموش نکردم...
بهت سر زدم
ولی نمی‌دونستم چی باید بنویسم! حال و هموای وبلاگت خیلی خاص بود.

سلام
امید وارم
اخه از چیزی که بدم میاد فراموش شدنه و هیچ چیز مثل این منو زجر نمی ده
اره حال و هوای وب من خاص بود ولی ...
ممنون از اومدنت
بای

رویای خاکستری یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام محمد جان. خوبی؟
مبارکه قبولی دانشگاه. ان شا الله فارق التحصیلیت.
وشحالم که دوباره اومدی و آپ زیبا و دلنشینی کردی. خیلی عالی بود.
من هم آپم
موفق باشی و پیروز

سلام وحید جان خوبی عزیز
نظر لطف شماست
از این به بعد هستم هر شب البته برا چند دقیقه و صد البته اپ هم می کنم بسته با حال و هوای خودم

شروین دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ق.ظ http://www.shsat.xeeus.com

سلام
وبلاگ جالبی داری .از عکس اول صفحه خیلی خوشم اومد.واقعا خوشم اومد.یه فرقی با بقیه داری.امیدوارم موفق باشی.اگه دوست داشتی میتونی از وبلاگ من هم دیدن کنی.اگه خوشت اومد از سیستم وبلاگ من میتونی با دعوت نامه ای که برات میفرستم از یه وبلاگ کاملا حرفه ای و مجهز استفاده کنی.شاد و خرم باشی.
http://www.xeeus.com/member/register.php?id=79880133&parent=shsat

سلام
نظر لطف شماست دوست عزیز
بیش از یه فرق باید داشته باشم آخه من خودمم !!!!!
اینم به چشم دیدن می کنم
بازم ممنون بابت دعوت نامه
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد