حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

خیانت پنهان

واژه انگلیسی کلمه پپسی PEPSI مخفف جمله زیر است:

Pay Each Penny Save Israel

معادل فارسی:پرداخت کنید هر مبلغی را برای نجات اسرائیل

متاسفانه به علت پایین بودن سطح معلومات و هوش و آگاهی لازم برخی از مردم  و خیانت های پنهانی از قبیل این طور مسائل به جامعه ما شده که مستلزم هوشیاری و آگاهی دادن به دیگران نیز است.

من هم وظیفه خودم دونستم تا این آگاهی رو به شما بدم

علاوه بر اینها این نوع نوشیدنی حاوی مقدار زیادی اسید فسفریک۴ = PH است که به شدت برای سلامتی مضر است به حدی که در آینده موجب پوکی استخوان تا حد ۱۰۰٪ نیز می شود همانطور قند فراوان آن که باز خودتون اطلاعات بیشتری تو این زمینه دارید و به مضرات اون تا حد زیادی اطمینان دارید.

امیدوارم که با اشتهای بیشتری از این نوشیدنی میل کنید!...

نظرات 4 + ارسال نظر
مونا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام سلام داداشی شرمنده ابجی کوچیکتر از این حرفاست کی هست که بیا د به شما سر بزنه شما بزرگواریدچه خبر راستی منم بهت تبریک میگم قبول شدی کلی خوشجال شدم بگو بهم چه رشته ای کدوم دانشگاه؟داداشمون همیشه تو دلمون هست.درپناه خدا بازم بهم سر بزن

سلام سلام
خواهش می کنم
ممنون بابت تبریکت
من همین شهر خودمون و مهندسی نرم افزار قبول شدم به قول بچه ها همون رشته ای که دوست داشتم
تا چه پیش اید و...
به امید دیدار

عروج دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://manshur.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه در لحظات تنوری بودن بلاگ سر زدی!
مطلبی که در مورد پپسی نوشتی خیلی جالب بود و بر طبق چه باید کرد: باید تولید علم کرد یا ترویج علم. حتما موضوع کوکاکولا (لامحمد لامکه) رو هم می دونی، اما در این خصوص 2 مطلب هست که دونستنش خالی از لطف نیست
1- اینکه مفهوم هر آرم رو بهش دقت کرد، بسیار عالیست، اما یه آسیب داره و اونم اینه که اگه فقط تو آرم ها گیر کرد از کنهش می شه دور شد، چه جوری؟ این طور که اومدیم یه شرکت صهیونیستی تو آرمش چیزی رو بروز نداد (مثلا فانتا) اون وقت دیگه نباید با اون مخالفت کرد؟!
2- موضوعی که اشاره کردی مربوط به حوزه ی سخت افزاره، ولی یه چیز دیگه که باید در عین حال بهش توجه کرد، بحث نرم افزاره، که رگه هایی از اون رو تو بلاگت احساس کردم؛ بماند....

راستی یه سوال: چی شد آدرس بلاگ مسجد رو پیدا کردی؟

آدرس دیشبی هم غلط ثبت شده بود و الان خدا رو شکر آدرس درست رو ایجاد کردم: manshur.blogsky.com

سلام
ممنون از این که به من سر زدی و برای من جای خوشحالی داشت
دوست داشتم بیشتر در مورد اون رگه ها برام حرف می زدی ببینم این احساس از کجا ناشی شده
ادرس بلاگ مسجد رو از همون صفحه وبهای بروز شده پیدا کردم که برام جالب بود اومدم و سر زدم همین
به امید دیدار

حسرت پرواز دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام دوست خوبم
ممنون که آمدی و خبرم کردی
مطلب جالبی بود حسابی عصبانی شدم
اگر واقعیت داشته باشه خیلی مسخرست که تا حالا نفهمیده کسی
راستی من کی باشم که قصر شما رو مزین کنم
من یه لامپ کوچولوی کم مصرفم
بازم پیشم بیا
شاد باشی...

سلام
خواهش می کنم
اینم یکی از واقعیتهاست که خیلی همه متوجهش نیستن چه میشه کرد
شما لطف دارین
به امید دیدار

solo جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://solowritting.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین

سلام
چشماتون قشنگ می بینه همین وگر نه قابل این حرفا نیست
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد