حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حالا !!!!!!!!!!!!!!!

حالادیگرمدتی ست که صبح ها

به شوق دیدن تو از خواب برنمی خیزم

چون می دانم تو رفته ای و این

تننها چیزی است که از نبود تو فهمیده ام

توهم بجز اندکی بهانة ساده

دلیلی برای رفتنت نیاوردی

چه زود فراموش کردی

آن همه خاطره و قول وقرار را

من هنوز نیمیدانم چرا؟

خوب می دانی دوروغ نمیگویم

خوب می دانی که من بارها و بارها

برای تو زمزمه کرد بودم

دوستت دارم را

اماهمیشه این کلام من

 در سکوت های تو انعکاس پیدا می کرد و بی جواب برمی گشت

من هنوز نمیدانم چرا؟

مدام حرف از دل بستگی می زدی وگریه می کردی

من هم از صبوری و دریا و طوفان می گفتم و

ساحل را نشانت می دادم

نظرات 4 + ارسال نظر
علی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.pride77.blogfa.com

سلام خوب هستید وبلاگ خوبی داری از خودت بیشتر بنویس

سلام
از خودم ؟؟؟
نه نمیشه آخه اون موقع ناشناس باقی نمی موننم و از تنها حسن اینجا بی نصیب میشم
به امید دیدار

مریم دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

سلام خوبی ؟؟؟مرسی از راهنماییت اما اگه مشکل منو یک بار دیگه بخونی متوجه می شی که مشکل من جعبه لینکمه که هرچی اسم توش می ریزم همون طور که دیدی باز نمی کنه و مجبورم ار لینکهای روزانه استفاده کنم ولی با این حال ازت خیلی خیلی ممنونم
خوش بگذره ....
بای بای

سلام شرمنده
مثل اینکه من خوب متوجه نشده بیدم !!!!
جعبه لینک شما مشکلی نداره مشکل از قالب شما هسته بیده عزیز
اره کد لیک باکس رو احتمالا به اشتباه بر داشتیه و هین باعث شده که لینک ها رو نشون نده
با قرار دادن کد لینک باکس می تونی این مشکل رو حل کنی
به امید دیار

نقطه نویس دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://noghtenevis.blogspot.com

خوب نوشتی. اینکه پژواک دوستت دارم هایت بی جواب برمی گشت، برایم جالب بود.
دردهای زندگی آدم را شاعر میکند...

همیشه ادمای که یه دردی تو دلشون دارن یا یه نیاز تبدیل به شاعر های قدر میشن
ممنون از این که اومدی و مهمون این دل خسته بودی
به امید دیدار

مریم سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://titanic.blogsky.com

سلام شب بخیر
مرسی از راهنماییت من عجله ای برای این کار ندارم یعنی نمی خوام مزاحم امتحانات بشم ولی اگه روزی روزگاری بی کار شدی بهم خبر بده و بگو که برای قرار دادن این کدی که می گی من باید چی کا ر کنم بازم خیلی خیلی ممنو ن از لطفت
امیدوارم بی خوابیه بزنه به سرت و بتونی درس بخونی و البته نتیجه ی خوبی بگیری
این ایام رو هم بهت تسلیت میگم
التماس دعا.....

اول سلام
شب شما هم بخیر
بی کاری که نمیشه ولی این کار هم چند دقیقه بیشتر طول نمی کشه
به همین مناسبت اگز قالب وبلاگ رو ارسال کنی فردا شب تحویل می دم بهت قالب اصلاح شده رو
به امید دیدار
راستی ب خوابی اساسی به سرم زده
باید برم بشینم سر درسا
به امید دیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد