حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

شاید

سلام بچه ها
اره شاید چون هیچ چیز قطعی نیست  پس منم میگم شاید تا یه روزی کسی نگه اهای محمد چرا بد قول شدی
یه مدت مدید بود نمی شد بیام یه حسی بود ولی قصد کردم دوباره برگردم و دوباره جون بگیرم آخه وقتی با شما ها هستم روزگار بهتر میگذره همین شد که اومدم و همه رو دعوت کردم حالا نوبتی هم باشه نوبت معرفت شماهاست من که وظیفه خودمو انجام دادم  

بعدشم بگما من از این به بعد فقط کسای رو که اومدن و سر زدن دعوت می کنم کلی هم حرف دارم که برا تون از این به بعد می نویسم
البته من معمولا شبا میام یه چیز در حدود ساعتای ۳ یا ۴ اینم فقط چون این زمان رو برا نوشتن دارم قبل از اینم یه چند تا پست گذاشتم واسه دست گرمی که فکر کنم ارزش خوندن داشته باشه اگر خوندین برا اونا هم نظر بذارین
این متن رو هم برا شما میذارم تا یه کم استفاده ببرید و شاید ...
       دوستون دارم تا فردای بهتر

 

و اما شاید !!!!!!!!!


آسمان آبی است؛شاید بهار با توشه ای از شادی از دور دست ها سو سو می زند؛
شاید
هنوز هم رودها خروشانند؛شاید هنوز هم ماهیان تشنه در دریا های خشک
به چشم می
خورند؛؛؛....
ما که از روی حسادت شما را در چاه نینداختیم؛
ما که جامه ی خون
آلود شما را به یعقوب نشان ندادیم؛......
یوسف یعقوب گم شد ؛ یعقوب از شدت گریه
ز دوری یوسف چشمانش کور شد؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
یوسف ما غایب شد ؛ از شدت گناه چشم و
گوشمان بسته شد؛؛؛؛
 به ما که گنه کاریم نه؛ به یعقوب ؛ به سر بریده ؛ به سینه
شکسته رحم کن و باز آی؛؛؛
یوسف گم گشته باز آید به کنعان ؛غم مخور
کلبه ی
احزان شود روزی گلستان ؛غم مخور
ای دل غم دیده حالت به شود ؛

نظرات 5 + ارسال نظر
رویای خاکستری پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام محمد جان. خوبی؟
ممنونم که اومدی پیشم. شرمنده من خیلی درگیر بعضی کارها هستم. شعرم هم فقط ترانه بود و ترسی از این بابت خدا رو شکر ندارم.
خوشحالم که دوباره اومدی پیش دوستات.
موفق باشی

سلام وحید خان
ممنون
اگراین درسا بذارن هی نفسی می کشیم و صد شکر به جامیاریم
خوب خدا رو شکر
یه مدتی بود دل تنگ همه بودم و دوست دارم هر روز بعد از خوندن درسا یه سر کوچیک هم اینجا بزنم و با بچه ها یه کم درد دل کنم این کلی به ادم اررا مش میده
خوب به امید دیدار

رزمشکی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام .من هر چی فک کردم شما رو یادم نیمد
دیدم تو لینکدونیت هستم خیلی تعجب کردم اومدی اونور یه بیوگرافی بگو یادم بیاد

سلام
می دونی از بس زیاد به رفقای سر می زنی زود زود فراموششون می کنی
ایرادی نداره میام و با ه گپ می زنیم تا تو هم منو به یاد بیاری
به امید دیدار

مجید ( یادداشتهای یک وبلاگر ) جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

سلام///////////خوشحالم که یاد رفقای قدیمی افتادی و برگشتی///////////////امیدوارم ماندگار باشی////////////////////

سلام مجید خان
هستم اگز می روم گر نروم نیستم
اومدم که بموننم برا یه عمر
ما که همیشه به یاد زفقای قدیمی هستیم فقط گاهی زمان مجال بودن نمی دهد و این می شود که شما می پندارید فرا موش شده اید
ممنون
به امید دیدار

محمدهادی جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.hadin.blogsky.com

تسلیت

سلام محمد جان
خوبی ؟
با ما گه دیدگه سر ناسازگاری نداری که ؟
در هر حال خوشحالم که دوباره می بینمت
به امیدیدار

مریم جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

سلام دوست گلم@@@@@@___________@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@____خیلی زیبا بود___@@@@@____ من آپم__@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___موفق___@@_____باشی____@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
___دوست مهربونم________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@

سلام مریم خانوم
خواهش می کنم قابل نداشت
بازم ممنون
اپ کردی ؟
خوب من هم سر می زنم
به امیدیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد