حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

دلی که پر پر می زنه *** همینجا او جون می کنه

سلام بچه ها یه کم دلم گرفته بود گفتم بیام اینجا و حالا اومدم و الان دوست دارم یه چیز از خودم بذارم . 

صبح بود که اینارو نوشتم بعد از خواب گفتم شاید با اومدن اینجا یه کم اروم بگیرم و بعد برم سر درسها آخه خیلی مشکل شدنه
امتنحان قبلی رو خوب ندادم یعنی اون نمره ای رو که انتظار داشتم نمی تونم بیارم البته این چیز تازه ای نیست آخه محمد همیشه اینطوره همیشه حق خودشو بیش از اون چیزی که تو دست داره می بینیه به قول مامانم زیادی از خودم انتظار دارم چه کنم اینم از خصوصیات منه  

اگر اخر نمره رو هم بارم بازم حس می کنم باید بیشتر می اوردم !!!!!!!!!!!!!
حالا از این حرفا که بگذریم بذارید تراوشات مغز خودمو الان برا تون بذارم یادتون باشه هرچه دوست دارید گیر بدیدن آخه دوست دارم کل کل کنم !!!!!!!!!!!!! 

  

 دلم می خواد داد بزنم

 همینجا فریاد بزنم

 بگم دلم تنگ برات

 به خاطر ناز نگات

 بگم چقدر خسته شدم

 اسیر پا بسته شدم

بگم بیا اینجا بمون  

همیشه با من تو بمون  

بگم از اون مهر و و وفا  

جا بزاریم رسم جفا  

دلی که پر پر میزنه  

همینجا او جون میکنه  

 

 خوب اینم از گفته امروز من
ببینیم چی پیش بیاد نظر یادتون نره ها  

می بینمتون به امید دیدار

نظرات 7 + ارسال نظر
romina دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.black-love.blogsky.com

سلام عزیزم.
دیدی اومدم
تو هم وبلاگت قشنگه
راستی جوش نمره ها هم نزن دنیا دو روزه
غصه نخور بزرگ بشی یادت میره.
شعرتم خیلی قشنگ بود.
ولی سعی کن بشینی خوب درس بخونی چون تو مملکت ما یا باید با پول جلو بری یا با مدرک.
اگه مدرک داری پول نمیخوای و اگر پول داری مدرک نمیخوای.
امیدوارم موفق باشی.
راستی عزیز داشتی اولین نظر دهنده بودم.
بازم بیا تو وبلاگ خیلی خوشحال میشم.
منم قول میدم وقتی که از مسافرت برگشتم زود بیام تو وبلاگت.
دوست تو رومینا

سلام
اره و ممنون از اینکه اومدی
اره یه روزی خیلی قشنگ بود ولی یه مدتی هست که پاییز هزار رنگ به این وبلاگ هجوم اورده و بعد از این پاییز قراره زمستون بیاد هر چند زمستون رو دوست دارم ولی شاید به این قشنگی به نظر نرسه !!!!!
شاید حق با تو باشه غصه نمره رو نباید خورد ولی این یکی فرق می کنه سر امتحان از بس خسته بودم حس نوشتن نداشتم و همین شد که نتونم جواب بدم با این که جواب همه سوالا رو بلد بود اینه که حرسمو در میاره
یا پول یا مدرک ولی من نه پول رو می خوام نه مدرک من علم رو دوست دارم و بیشتر برا دل خودم درس می خونم نه برا مدرک !!!!!
اولین نظر
خدای چی بگم
منم اومدم کلی هم نظر گذاشتم یه کم هم دعوا کردم !!!!
بازم میام مشروط به اینکه تو هم بیای
به امید دیدار

romina دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.black-love.blogsky.com

عزیزم لینکت کردم.
برو خوش باش.

اه راست می گی ؟
برم با چی خوش باشم ؟
چطور خوش باشم ؟
ببینم یعنی تو دوست نداری من تو رو لینک کنم ؟
خوب نمی کنم ببینم تو هم خوش می مونی یا نه ؟
به مید دیدار

شیرین دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://tanhaeehayam.blogsky.com

سلام همسایه من با یه حال و هوای تازه آپم
سحرم رفت
من تنها شدم

سلام همسایه
سهر ؟
سحرم پیمانش پر شد و رفت غصه نخور !!
اومدم و سر زدم
نظر هم دادم
به امید یدار

مجید ( یادداشتهای یک وبلاگر ) سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

مخلص داش ممد گل//////////////امیدوارم تو بقیه امتحاناتت موفق باشی///////////////////

به به مجید گل و گلاب
خوشحال شدم از اینکه اومدی عزیز دلم
ببینم می خوای قول بدم که موفق باشم ؟
اگر خدا بخواد موفق می شم
هر شکست پلی است به سوی پیروزی و باید درس گرفت که منم گرفتم
به مید یدار

romina سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.black-love.blogsky.com

سلام عزیزم دید دوباره اومدم تو هم بیا مطلب جدید گذاشتم.

سلام رومینا خانوم
خبی ؟
من که امدم و کلی هم نظر گذاشتم !!!
به امید دیار

کامی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://amooyadegar.blogsky.com

سلام
مرسی که سر زدی
بی خی دادا انسان که بی غم نمیشه
غم هم جزوی از زندگیه
راستی من شما رو لینک کردم اگه میشه منو لینک کن

سید محمد چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ق.ظ http://Love.Blogsky.Com

ناراحتی من برای اون هست. از آخرتش. اما غم بیشتر من برای خودم هست. نکنه یه روز برم و هیچ کار مفیدی نکرده باشم محمد جان. می دونی چی می گم؟ مرسی که اومدی پیش داداشت.
و اما نکته اصلی
منم امتحان دارم. واسم دعا کن برادر خوبم.
تنبلی کردم از اول ترم نخوندم حالا...
شعرت خیلی زیبا بود داداش گلم.

از اخرت اون نترس که خدا رحیم تر از همه است
ههمین که تو از این رفتن می ترسی خودش باعث میشه که کار مفید انجام بدی و امید وارم خدا کمک کنه و در اون روز به انی نتیجه نرسیم که عمری رو بیهوده سپری کردیم و هیچ ثمری نداشته
تو هم دعا کن ه همه محتاج دعا هستیم به امیدئ دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد