حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

به نام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست

 

غُنوده کعبه و اُمّ القری به بستر خواب

ولی به دامنِ غارِحرا دلی بیتاب

نخفته، شب همه‏شب، دیده ی خدابینش

زِ دیده رفته به دامن، سِرشکِ خونینش

که پیک حضرت دادار، جبرئیلِ اَمین

عیان به منظر او شد، خطاب کرد چنین:

«بخوان به نام خدایی که ربّ ما خَلَق است

پدیدآور انسان زِ نطفه و عَلَق است

بخوان که رَبّ تو باشد زِ ماسوا اَکرم

که رَه نمود بشر را، به کار بُردِ قلم»

به گوش هوش چو این نغمه ی سروش شنید

هزار چشمه نور از درون او جوشید

درون گلشن جانش شکفت رازِ وجود

گشود بار در آن‏دم به بارگاهِ شهود

درود و رحمت وافِر، زِ کردگار قدیر

بر آن گزیده ی یزدان، بر آن سِراج مُنیر

(شاعر: محمود شاهرخی)

تبریک گفتنم به این مناسبت را پذیرا باشید

ادم ها دو تا قلب دارند...

قلبی که از بودن آن با خبر است و قلبی که از حضورش بی خبر.
قلبی که از آن با خبر است همان قلبی ست که در سینه می تپد
همان که گاهی می شکند
گاهی می گیرد و گاهی می سوزد
گاهی سنگ می شود و سخت و سیاه
و گاهی هم از دست می رود...

با این دل است که عاشق می شویم
با این دل است که دعا می کنیم
با همین دل است که نفرین می کنیم
و گاهی وقت ها هم کینه می ورزیم...


اما قلب دیگری هم هست.قلبی که از بودنش بی خبریم.
این قلب اما در سینه جا نمی شود
و به جای اینکه بتپد.....می وزد و می بارد و می گردد و می تابد
این قلب نه می شکند نه میسوزد و نه می گیرد
سیاه و سنگ هم نمی شود
از دست هم نمی رود


زلال است و جاری
مثل رود و نسیم
و آنقدر سبک است که هیچ وقت هیچ جا نمی ماند
بالا می رود و بالا می رود و بین زمین و ملکوت می رقصد

این همان قلب است که وقتی تو نفرین می کنی او دعا می کند
وقتی تو بد می گویی و بیزاری او عشق می ورزد
وقتی تو می رنجی او می بخشد...

این قلب کار خودش را می کند
نه به احساست کاری دارد نه به تعلقت
نه به آنچه می گویی نه به آنچه می خواهی


و آدمها به خاطر همین دوست داشتنی اند
به خاطر قلب دیگرشان
به خاطر قلبی که از بودنش بی خبرند

چی بگم از کجا بگم ؟؟؟؟؟؟؟

جالبه این وبلاگ هم شده برا خودش یه پا خونه ارواح نه کسی میاد و نه کسی چیزی میگه

یه روزی هم اینجا ابو رنگی داشت حالو هوای داشت حس و حالی داشت یه جورای ....

بی خیال همین جوریشم دوسش دارم خیلی زیاد فکر کنم اینم یکی از اون رفیقای باشه که هیچ وقت نمو ترک نمی کنه مثل خیلی ها نامرد نیست مثل خیلی ها بی وفا نیست و مثل خیلی ها بی معرفت نیست

می دونید چرا گاهی هستم گاهی نیستم ؟؟ می دونید چرا شدم یکی بود یکی نبود ؟؟؟ کسی نمی دونه ولی بذارید بگم آخه کسی نیست که بخونه کسی نیست که با خوندنش حالمنو بگیره یه روز بود یه روز گاری یه ادمی بود که دلو دینمو روبود یواش یواش شد تمام وجودم نه اینکه خودم خواسته باشم نه منم نفهمیدم چطور شد چه جوری شد که اینطوری شد فقط می دونم که این شد که گفتم با بودنش بهم نفس می داد و با نبودش مرگ تدریجی رو بهم هدیه می کرد وقتی بودم از خوشی بود و وقتی نمی تونستم باشم از ناخوشی  !!!!

ولی باز اومدم بنویسم میدونید چرا ؟؟؟ چون این روزا به خودم فکر نمی کنم نه به اینی که هستم و نه به چیزی که دوست داشتم باشم فقط می دونم باید یه کاری بکنم یه کاری که باعث بشه حس کنم لااقل اگر برا خودم زن بابا بودم برا خیلی ها مهربون تر از مادر اگر برا خودم مفید نبودم لااقل برا خیلی ها مفید باشم و تنها دل خوشی منم همینه دوست دارم حالا که گاهی قراره بیام اینجا یه کم خودم باشم یه کم بشم همونی که بودم همونی که با بودن سنگ رو زمین بند نمی شد 

و الان دیگه یه کم خودمم با همون ادبیات گذشته !!!!!!!!!!!

دوست دارم همه بچگیم اینجا باشه آخه این روزا نمی تونم بچبازی ها خودمو خارج از این محیط نشون بدم آخه زمان ازاد ندارم نمی تونم سر به سر کسی بذارم و نمی تونم اون پسر بچه شیطون همیشگی باشم که دوسش داشتم آره زندگی این روزا خیلی سخت شده بیش از همیشه ولی گله ای ندارم این سختی رو خیلی دوست دارم مکی دونید چرا ؟

 چون این سختی رو خودم خواستم باشه خودم خاستم تابستونی داشته باشم که زمان ازاد زیادی برا فکر کردن نداشته باشم شاید تا الان زیادی فکر کرده باشم و الان زمان عمل به همه اون تفکرات باشه آره حتمی همین طوره از ۲۴ ساعت چیزی حدود ۱۰ ساعت سر کلاسم با یه استاد واقعا عالی ولی یه کم بد عنق هر چند این روزا با خودمون همراهش کردیمه ولی خوب عادت داره دیگه و ترک عادت موجب مرض ولی با همه این احوالات دوسش دارم بعضی وقتا دوست دارم ....

ولی خدای استاد خیلی خوبیه کمتر استادی دیدم با انیخصوصیات

۵ ساعت تو مسیر رفت و برگشت به کلاس و ۵ یا ۶ ساعت مطالعه درسی که استاد داده تا به خودت میای می بینی صبح شده در طول هفته باید با کم خوابی سر کنم ولی جمعه که شد یه خواب سیر میرم ۱۰ ساعت ژشت سر هم حالی میده که عمرا کسی تجربش کرده باشه
خیلی وقت بود حرف زیاد نزده بودم حالا دیگه حس می کنم این نیاز درونی رو براورده کردم

حالا دیگه تا یه روز دیگه که شاید یک ماه دیگه یا دو ماه دیگه و شاید دوروز دیگه باشه

بای بای بای

بهم نگید پسره خل شده یا دیونه


یک خط در میان

محبت شدیدی که سابقا ابراز میکردم
دروغ وبی اساس بود و در حقیقت نفرت به تو
روز به روز زیادتر میشود و هرچه بیشتر ترا میشناسم
پستی و وقاحت تو بیشتر در نظرم آشکار میگردد
در قلب خود احساس میکنم که ناچارباید
از تو دور باشم و هیچگاه فکر نکرده بودم که
شریک زندگی تو باشم زیرا ملاقاتهاییکه اخیرا با تو کردم
طبیعت و زمانه روح پلیدت را آشکار ساخت و
بسیاری از اخلاق و صفات تو را به من شناساند و میدانم که
خشونت طبع و تند خوئی ترا بدبخت خواهد کرد
اگر عروسی ما سر بگیرد مسلما همه عمر خود را با تو
به پریشانی و بد ختی خواهم گذراند و بدون تو عمر خود را
در نهایت شادکامی طی خواهم کرد در نظر داشته باش که روح من
هیچگاه بتو رام نخواهد شد و نفرت و کینه ام پیوسته
متوجه تواست این نکته را باید در نظر داشته باشی و بدانی که
از تو میخواهم آنچه را که گفته ام شوخی و مسخره نکنی و بدانی که
این نامه را از صمیم قلب مینویسم و چقدر تاسف میخورم اگر
باز هم در صدد دوستی با من باشی با نهایت نفرت از تو میخواهم
که از پاسخ دادن به این نامه خودداری کنی زیرا نامه های تو سراسر
مهمل و دروغ است و نمیتوان گفت که دارای
لطف و حرارت میباشد بطور قطع بدان که همیشه
دشمن تو هستم و از تو بشدت متفنر هستم و نمیتوانم فکر کنم که
دوست صمیمی و وفادار تو هستم

دوست خوبم

اگر می خواهی بدانی که راز این نامه چه بوده است نامه را یک بار دیگر یک خط در میان بخون .

اس ام اس روز پدر , اس ام اس تولد امام علی

منبع:www.shabash.blogfa.com

روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)

——————————————————————-

ادامه مطلب ...

شعر زیبا تقدیم به پدران غزیز.

شاعر دنیا، من اگه بودم
آغاز شعرم، با کلام پدرم بود
تشنه تو صحرا، من اگه بودم
آب حیاتم توی دست پدرم بود
وای اگه گندم،پوست تنم بود
اون که با دستاش، منو می کاشت پدرم بود
ریشمو تو خاک اگه می ذاشت پدرم بود
پدر جونه، پدر روحه، پدر دینه و ایمونه
پدر خسته، پدر بیزار،از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
پدر نوره، پدر امّید، پدر عشقه که می مونه
پدر خندون، ولی گریون، از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
ادامه مطلب ...

وقتی هدف فقط خوشگلی باشه ... !

من این حرفا حالیم نیست، فقط میخوام خوشگل بشم، همین و بس !گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ادامه مطلب ...