حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

یه خبر جالب و ...

یه سلام با کلی خستگی به همه بروبچ با حال و با مرام
این بار بعد از دو روز پر دردسر اومدم و دوباره اپ کنم البته یه کم دیرشده قبول ولی این بار با یه چیز جالب اومدمه که می دونم همه خوشحال میشن البته خواستم این بار پیش دستی کرده باشم و یه جورای جلو بزنم می پرسین از کی خوب بذارین بگم از مدیران بلاگ اسکای می پرسین چطور خوب یه کم اجازه بدین همه اینارو براتون میگم گاماس گاماس یا الهم بیر بیر
اره عزیز می دونم که میدونین که بلاگ اسکای هم مثل بقیه بلاگ ها این قابلیت شکلک رو برا وبلاگهای خودش فعال کرده ولی ما هنوز نمی تونیم بدون دردسر برای نظرات ارسالی خودمون شکلک بذاریم گفتم بدون دردسر به این دلیل که با یه کم دردسر ما هم می تونیم این کار رو انجام بدیم خوب که قبلا من خودم این کار رو برای یه سری از بچه ها انجام داده بودم
حالا من با ایجاد یه سری تغییر تو قالب نظرات وبلاگ خودم این قابلیت رو بدون دردسر سازی کردم و از این به بعد شما می تونین برای نظرات من شکلک بذارین بعد دیدم این یه جورای نامردیه که همه نتونن از این و امکان استفاده کنن اومدم از قالب نظرات خودم یه کپی گرفتم و داخل یه فایل متن قرار دادم و در اخر زیپ کردم و برا همه بچه ها قرار دادم هر کس دوست داره می تونه با گرفتن این فایل خودشو جزء اولین نفراتی به حساب بیاره که از این قابلیت استفاده می کنه البته بعد از گرفتن این فایل زیپ باید از حالت زیپ خارجش کنه و در ادامه فایل متنی داخل ان را باز کرده محتویات این فایل را داخل قالب نظرات خودش paste کنه
یه کم بیشتر توضیح میدم برا کسانی که تجربه کمتر دارن
وارد مدیریت وبلاگ خودتون بشین از لینکهای که در سمت راست قرار داره قسمت قالب ها لینک ویرایش قالبهارو انتخاب کنین در صفحه باز شده قالب نظرات رو پیدا کنین و محتویات فایلی را که گرفتینه رو کپی کنین و اینجا paste کنید
به همین سادگی نظرات شما دارای شکلک میشه
خوب دیگه فکر کنم نوبت قرار دادن لینک فایل خودمه مگه نه پس از همینجا بگیرینش یا از اینجا هر جفتش یکی هست البته دوتا ساختم ولی یکیش اختصاصی بود بعد از اینکه مورد استفاده قرار گرفت میذارمش
راستی هر کس دوست داره برا وبلاگ خودش این شکلکا قرار داده بشه می تونه بگه تا خودم براش این کار رو انجام بدم بدون هیچ هزینه ای
امید وارم خوشتون اومده باشه و خوشحالی شمارو هم در بر داشته باشه
دوستون دارم
نظر یادتون نره
به امید دیدار


بازم سلام از اونجای که به مدد پرشین گیگ دانلود فایل بالا با مشکل رو برو شد از پار اسپیس استفاده کردم ودوباره لینکشو قرار دادم پس از اینجا دانلود کنید این فایل رو البته این یکی یه کم تعداد شکلک بیشتری داره اینم ویرایش جدید قالب یاد داشت از اینجا دانلود کنید و اینم ویرایش جدید قالب نظرا ترنج از اینجا دانلود کنید و اینم یه قالب دیگه بنام قرمز به درخواست یکی دیگه از بچه ها از اینجا دانلود کنید
به امید دیدار
نظرات 44 + ارسال نظر
هدا چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلاممم
پس این کدی که اینجا گذاشتی رو میذارم تو قسمت نظرات .. آره؟!!
خیییییییییلی جالبه بابا
روزات برفی
و دست گلت درد نکنه که خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی گلی بوس بوس

بای

سلام
اره همین کار رو بکن البته اول همه اون کدای داخل قالب نظرات رو پاک کن بعد اینو بذار
خواهش می کنم
خواهش می کنم
به امید دیدار

مرجان چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ق.ظ http://kavir-semnan.blogsky.com/

اى که خدا عمر و عزتت رو زیاد کنه با اینکارت، خیلى با حال بود. اگه دم دستم بودى 100 بار لپاتو مى کشیدم 200 مار ماچت میکردم. حالا از راه دور بووووسسسسسسسسسسسسسسس، فقط کاشکى به جاى سبز مال من قرمز میشد بیشتر دوست داشتم!!!!!!!!!!!!!

از دعای زیبات ممنونم و متشکرم
از ابراز محبت شمام سپاس گذارم
فکر کنم شما هم سومین نفرین که از این شکلکا استفاده می کنین
به امید دیدار

A-H Entertainment چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ق.ظ http://www.entertainment-games.blogsky.com

سلام.
دستت درد نکنه خیلی عالی بود.

سلام عزیز
خواهش می کنم
لطف داری
به امید دیدار

مرجان چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ق.ظ http://kavir-semnan.blogsky.com/

قربون دستت میشه همینو قرمزش کنى؟ من خودم هنرنمایى کردم خطوط اطرافش فقط قرمز شد!!!!!!!!!!!!!اینجوریاست دیگه، کد رنگش هم 990000 میخوام ببین میتونى جورش کنى؟ اونوقت اگه دستم بهت برسه لپت رو 500 بار میکشم

شاد باشى

حقیقت فکر نمی کنم اخه کلی سرم شلوغه و نرم افزار لازمم ندارم اگه پیدا کردم نرم افزارشو این کار رو برات می کنم




ولی باید قول بدی با لپ من کاری نداشته باشی آخه بدم میاد کسی بکشدش
اره به امید دیدار

پرنسس جنی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://hastie.blogsky.com

وبلاگ جالبی دارین و از این جالب تر کار قشنگیه که کردین . من بودم خودم تنهایی شکلک میذاشتم به هیچکشم نمیگفتم چه جوری اومده این جا موفق باشی

سلام
خواهش می کنم
این کارم انجام دادم فقط به خاطر یکی از عزیزان خودم یعنی ابجیم بعد دیدم حالا که او می تونه استفاده کنه بد نیست برا بقیه هم بذارمش بعد برا همه گذاشتمش
نه در مرام ما تنها خوری جی نداره یا همه یا هیچ کس این شعار ماست
یه امید دیدار

یاس سپید چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ http://yaasesepid.blogsky.com

سلام.
دستت درد نکنه . دو تا سوال دارم:
۱- توی این قالب نظرات بعد از تایید میرن رو وبلاگ یا بدون نیاز به تایید مستقیم میره؟
۲- من هنوز یاد نگرفتم که hyperlink هام رو چجوری باید اسم بدم و خود لینک به صورت متن در داخل متن اصلی (یادداشت) وارد میشه مثل این یادداشت:
http://yaasesepid.blogsky.com/?PostID=110

ولی توی همین یادداشت شما به لینک مورد نظر تونستی اسم بدی. میخوام بدونم چجوری میشه اینکار رو کرد؟

مرسی از زحماتت

سلام
خواهش می کنم
خوب جواب دو تاسوالت
۱-معلومه دیگه بستگی به خودت داره اگه دوست داشته باشی با تنظیمات بخش نظر دهی می تونی خودت انتخاب کنی که با تیید برن یا بدون تایید برن به وبلاگ
۲-خوب برا این کار لازمه اسمی رو که می خوای برا لینکت بذاری انتخاب کنی بعد از داخل منوی بالای قسمت یاداشت هایپر لینک رو انتخاب کنی و داخل قسمت مخصوص ادرس مورد نظر رو بنویسی به همین سادگی البته اون منو داخل اینترنت اکپلورر باز میشه و در صورتی که از مرور گرد دیگه ای استفاده کنی قابل مشاهده نیست

خواهش می کنم
به امید دیدار

یاس سپید چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ

یه سوال دیگه هم دارم:
اگه وبلاگمو نگاه کنی می بینی که همه یادداشتهام از اولی تا آخری پشت سر هم اومده و نمایش داده میشه. من میخوام توی صفحه آخرم فقط یادداشتهای ماه آخر نشون داده بشه. چجوری باید اینکار رو بکنم؟ یا اینکه حداقل صفحه بندی بشه که حجم اطلاعات توی صفحه آخر کم بشه.

ممنون

اره اومدم دیدم درست میگی
برا درست کردن این مشکل باید یه سری به قسمت تنظیمات عمومی وبلاگت بزنی بعد تعداد یاداشتهارو به تعدادی که می خوای نمایش داده بشه تغییر بدی
با این کار فکر کنم مشکل شما هم حل بشه
به امید دیدار

رویای خاکستری چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام داداشی گلم. خوبی؟
ایول. دستت طلا. دمت حسابی جیززززززززززززززززززز

سلام داداشی عزیزم
کجابودی ازت خبری نیست
خواهش می کنم اصلا قابل شمارو نداره
به امید دیدار

یاس سپید چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ

باز هم سلام
یه سوال دیگه هم برام پیش اومد:
چجوری این فایل رو ضمیمه یادداشتت کردی؟

سلامی دوباره
در مورد زمیمه کردن فایل باید بگ که باید اول یه فضای مجانی یا پولی داشته باشین بعد این فایل رو اپلود کنید داخل اون فضا بعد لینکش کنید داخل وبلاگ به همین سادگی
به امید دیدار

الناز چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام مرسی که بهم خبر دادی گل کاشتی همیشه موفق باشی

سلام
خواهش می کنم
بازم خواهش
به امید دیار

آشناترین غریبه چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلام و درود .
خوبی ؟ ما هدیه پس نزدیم . فکر کنم سوتفاهم شد . شما گفتید بجز من کسی نمی تونه اینها رو بزاره . من هم گفتم که کسای دیگه هم می تونند . در ضمن این ها فقط یه سری کدهای جاوا هستش که برای بلاگ اسکای نوشته شده و میشه به کدهای نظردهی اضافه کرد . یه چیزی مثل امکان پخش موسیقی در وبلاگ که باید کدش رو داشته باشی .

البته خیلی خیلی ممنون . چون معلوم هستش که نیت خیر داری .

باز ممنون.
فعلا . . . .

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامممم دوباره!!!
...
چطوری؟! .. وای واقعا ممنونم هااا .. خیلی قشنگه و واقعا کار خوبی کردی این کارو به همه یاد دادی .. خیییییییییلی گلییی

قربونت بشم !!‌... راستی اون شوریده دختر نیس .. من که هیچی نمیدونم

بازم مرسی آقا محمد!!

روزات برفی

سلام
ممنونم هی بدک نیست اگر این روزگار اجازه بده
خواهش می کنم کار خاصی نیست همه زحمات رو مسئولین بلاگ اسکای انجام دادنه و ما هم یه کم شیطنت کردیم به همین سادگی
این که به هم یاد دادمم به این دلیله که دوست داشتم همه مثل ما بتونن از این قابلیت استفاده کنن
خواهش می کنم
و خواهش می کنم
خوب من که فکر می کم دختر نباشه ولی خیلی گله برا من که فرقی نمی کنه همین که کلی گله کفایت می کنه
خواهش می کنم
و روزای تو هم بارونی و برفی چون من هم بارون رو دوست دارم هم برف رو ولی برف تا زمانی که می باره خوبه نهبعدش
به امید دیدار

علی اکبر چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
دستت درد نکنه..جالب بود.
پیش دستی خوبی بود تا باشه از این پیش دستی ها...
همه بچه های بلاگ اسکای خوشحال میشن..
دستت درد نکنه.
موفق باشی

سلام
خواهش می کنم اره خیلی جالب هست
امید وارم
کار شاقی نبود
به امید دیدار

حسین چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://chemistry2.blogsky.com

سلام . من می خوام که با وبلاگ تو تبادل لینک کنم. اگه می خواهی لینک من رو بذار بعدش من رو خبر کن تا لینک تو رو هم بذارم.

سلام
منم با پیشنهاد شما موافقم
پس خبرت می کنم
به امید دیدار

محمد چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://LAWER-MOHAMAD.BLOGSKY.COM

سلام عزیزم وبلگت با حال بود بیشترین فعالیت من در بلاگفا می باشد اگر مایل بود ی می توانی به من سر بزنی تا با هم همکاری کنیم.آدرس
http://lawer-mohamad.blogfa.com
منتظرم

سلام
پس بهت ر می زنم و دوست دارم بیشتر با هم اشنا بشیم و هم کاری کنیم
به امید دیدار

نقطه نویس چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

چند تشکر...
یکی برای نظر و هدیه ی خاصت!
یکی هم برای تم نظرسنجی که توانایی ارسال شکلک دارد!
از هر دری سخنی :
١- پسر بنشین درست را بخوان این همه آپ آخر عاقبت نداردها !!! این که شوخی بود ولی امیدوارم موفق باشی
٢- راستی من گفته بودم خانومم؟!!
...
امضا : نقطه نویس ١٧ ساله از تهران

سلام
خواهش می کنم تشکر لازم نیست
اره دیگه
۱- می دونی عزیز من زیاد اپ نمی کنم هر هفته یک بار ین زیاده ؟
درسمم می خونم البته دیگه نه برا کنکور برا کارشناسی ارشد حقوق البته برا سال دیگه نه امسال دوست داشتی یا مشکلی تو این زمینه داشتی من هستم می تونی برسی
۲- نمی دونم شاید من تو این یه مورد اشتباه کرده بودم س با این حساب باید یه اقا سر باشی درسته ؟ اگه این باشه کلی باهم راحت میشیم نه ؟
به امید دیدار

حوال یعنی دوست پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ق.ظ http://haval.blogsky.com

سلام. اول فکر کردم خود بلاگ اسکای شکلک‌ها را اضافه کرده (قراره این کار را بکنه) ولی بعد دیدم نه! کار خود شماست. آفرین و مرحبا!
فعلا که این فایلت دانلود نمی شه. احتمالا پرشن گیگ قاطی کرده. بعد دوباره امتحانش می کنم.
موفق باشید!

سلام
می دونی کار اصلی رو بلاگ اسکای انجام داده و ما نه این که خیلی عجولیم یه کم شیطنت کردیم همین که البته خدا خیرشون بده (مدیران بلاگ اسمای رو )
اره انیچیزی که می بینی کار خودمونه
برا دانلودش لینکشو تغییر دادم تا بهتر بشه
می تونی الان دانلود کنی بدون مشکل
به امید دیدار

الیاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

مرسی عزیز

خواهش می کنم

نرگس پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفت . ولی من ترجیح میدم با مدیران بلاگ اسکای پیش برم ...
به هر حال اونا هم رو این کار وقت گذاشتن و زحمت کشیدن ...
مطمئنم آقای چنگیزی به زودی این قابلیت رو برای همه فعال میکنه ...
برای من که فرقی نمی کنه که نفر اول باشم یا آخر ...
بازم از لطفت ممنون

سلام
خواهش می کنم
خوب این که نشون دهنده صبر شماست که قابل تحسینه پس شما مثل ما نیستین (عجول) نه این درست نیست اوناهم بلکه درستش اینه همه زحمات رو اونا کشیدم و ما ....
اره دیگه من فکر می کنم برا عید قرار بود این قابلیت رو فعال کنن ولی ما ....
بازم حق با شماس البته برا ما فرق می کرده
به ایمد دیدار

نرگس پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

ولی تعداد شکلک های شما خیلی بیشتره ها !

اره آخه ما یه کم تو قالب زیادی فظولی کردیم که نتیجش این شد
به امید دیدار

رویای خاکستری پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست عزیزم. خوبی؟
من آپم
موفق باشی

سلام
اومدم و نظرم دادم
به امید دیدار

محمدرضا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.hamsteerblogsky.com

سلام وب باحالی داری
راستی اون چیزی که نوشتی بدون هیچ هزینه ای پیش منم بیا

سلام
نظر لطف شماس
ولی متوجه نشدم منظور شما چی بود
به امید دیدار

همسر آینده(نهال) پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

نمی دونم چرا همش فکر میکنم از من کوچیکتری!!! از نظر سنی البته!!
برا همینه که حالا حالا ها می خوام بهت ارد بدم!!!!

میگم خیلی مرسی و همون چیزایی که مرجان گفت!
ولی چرا فرم نظر دهیم مثل قالب توشد آیا؟؟؟؟؟ درست نمیشه؟؟؟؟؟؟ یعنی نمیشه مثل قالب خودم بشه؟؟؟
(میدونم از رو قالب خودت گرفتی و ...)

بعدشم چند تا کار اینترنتی دیگه دارم!
منو در می یابیییییییی؟؟؟؟؟؟

سلام
خوب شاید درست فکر کنی ببینمم یعنی من خیلی بچه می زنم ؟
مرسی رو نیستم چون از همون تشکر خودمون بیشتر خوشم میاد تا این مرسی از اون کارای مرجان هم خوشم نمی یاد چون اذیت کنندس
درست میشه
میشه دیدی که شد مگه نه ؟
اره تو رو در میابم البته اگه بگی چکار داری
به امید دیدار

همسر آینده(نهال) پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

نمی دونم چرا همش فکر میکنم از من کوچیکتری!!! از نظر سنی البته!!
برا همینه که حالا حالا ها می خوام بهت ارد بدم!!!!

میگم خیلی مرسی و همون چیزایی که مرجان گفت!
ولی چرا فرم نظر دهیم مثل قالب توشد آیا؟؟؟؟؟ درست نمیشه؟؟؟؟؟؟ یعنی نمیشه مثل قالب خودم بشه؟؟؟
(میدونم از رو قالب خودت گرفتی و ...)

بعدشم چند تا کار اینترنتی دیگه دارم!
منو در می یابیییییییی؟؟؟؟؟؟

امید پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://nosazi.tk

سلام. وبلاگ خوبی داری. موفق باشی. به من هم سر بزن خوشحال میشم. اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده. خدانگهدار.
http://www.nosazi.tk

سلام
خواهش می کنم
بهتم سر می زنم
با تبادل لینکم موافقم
پس خبرت می کنم
خدا حافظی رو دوست ندارم پس می گم به امید دیدار

همسر آینده(نهال) پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

زودی بیااااااااااااااااا این نظر دهی منو رنگشو عوض کن!!!!!!!!!
این یه دستور خواهرانه است!!!!!!!!!!!!!!
تا ۳ میشمارمممممممممممممممممممممممممممم!!!!

اگه اومدی که هیچی!!! اگه نیومدی ....اگه نیومدی....اگه نیومدی....بازم تا ۳ می شمارم!!!!!!!

سلام
خوب این دستور اجرا شد ببینم دستور دیگه ای نیست ؟
تا سه هم لازم نیست بشماری !
به امید دیدار

پریا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ق.ظ http://pariyakermani.blogsky.com

سلام محمد جان. خیلی جالب و باحال بود. واقعا آقایی که این ایده رو به بقیه هم گفتی. شاید منم گذاشتم ولی واقعا دست گلت درد نکنه

سلام
اره با هات موافقم
گفتن این ایده نمی دونم ما تها خور که نیستیم امروز این ایده به ذهن ما میرسه فردا هم یه ایده دیگه به ذهن یکی دیگه میرسه اگه الان ما حسودی کنیم و نگیم خوب بقیه هم به ما نمی گم البته یه چیز دیگه هم هست ما همه تو این بلاگ اسکای مثل یه خوانواده می مونیم و اعضای خانواده باید به فکر هم باشن مگه نه ؟
دوست داشتی بذار و استفاده کن همه چیز دست خودته
خواهش می کنم
به امید دیدرا

همسر آینده(نهال) جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

به چه کیفی داره آدم یه داداش کوچیک تره این جوری داشته باشه!!!!

کلی امروز خوشحالم کردی! کلی!

مرسی عزیزممممم! امیدوارم بتونم جبران کنم! واقعا امیدوارم!

اره دیگه ای کاش منم یکیشو داشتم !!!
اگه این جورا باشه که خیلی خوبه آخه خوشحال کردن بقیه رو من دوست دارم
خواهش می کنم به فکر جبرانم نمی خواد باشی چون لازم نیست
به اید دیدازر

همسر آینده(نهال) جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

بازم مرسی بابت همه چیز! مرسی،مرسی،مرسی،مرسی!!!!

خاهش می کنم
تشکر لازم نیست

به اید دیدار

هدا شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلاممم ..
میگم هااا !!!‌.. اینه تو بیشتر داره :)))

... نه بیخیال حرفم این نبود ..

...
میخواستم بگم به نظر تو راهی نیس که این اسمایلی ها رو مثل اسمایلی های بلاگفا کنی؟ هوو ممم

روزات برفی

سلام
اره دیگه باید ما بین مال من و شما فرقی هم باشه مگه نه ؟ البته این یه شوخی بود برا همه با شکلکای بیشتر درست کردم و گذاشتم البته با لینک جدید
در مورد اون هم باید بگم باید ببینم نمی دونم ولی یه کم بعید به نظر میرسه
بازم سعیمو می کنم
و به اید دیدار

مرجان شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ق.ظ http://kavir-semnan.blogsky.com

محمد جان سلام
میشه لطفا اسمایلى ها رو تو این قالب برام جا بدى؟ من از رنگ سبز اون خوشم نمیاد، قرمز خوشگلتره

در ضمن من ایمیلتو گم کردم، برام بذار لطفا

مرسى، مرجان، بسسسسسسسسسسسسسسس

از قلب کویر

سلام
اره که میشه فقط شما قالب نظراتتون رو همون قرمزه رو برا من بفرست تا من این شکلکارو تو اون قالب بذارم
ای میلمم برات گذاشتم
خواهش می کنم
به امید دیدار

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامممممم
خوبی؟
ببین آقا محمد ... اینها همه قسمت نظردهیشون آبیه !!‌من از رنگش خوشم نمیاد :(

این شما خیلی نازه٬‌اون نارنجی هم نازه ولی اینجا نیستن :( .. میتونی واسه اونها هم بذاریش؟
ممنون میشم :)

روزات برفی

سلام
ممنون
چی رو ببینم ؟
کیا قسمت نظر دهیشون ابیه ؟ خوب بگو تا براشون درست کنیم تا شما هم از ناراحتی در بیاین
اره دیگه این سلیقه ماست دیگه می خوای ناز نباشه ؟
واسه کیا شما اول اونارو به من نشون بده تا منم براشون درست کنم و براشون بذارمش
خوواهش می کنم
به امید دیدار

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام دوباره
.. هیچی پیداش کردم!!!‌

میبخشین
روزات برفی

سلام
خوب خوشحالم که گمگشته پیدا شد
خواهش می کنم
و روزای تو هم بارانی

زینب شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

سلام
اومدم اینجا تا سالروز شهادت امام رضا(ع)رو تسلیت بگم.
التماس دعا

سلام
ممنون و تشکر منم به نوبه خودم این روز روبه تمام شیعیان جهان تسلیت عرض می کنم
ایضا
به امید دیدار

مرجان شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://kavir-semnan.blogsky.com

محمد جان برات دیشب فرستدم با ایمیل. لطفا چک کن، ببین گرفتى

یه دنیا هم ممنون

شاد باشى

سلام
چک کردم و دیدم
ویرایش کردم و فرستادم
خواهش می کنم
به امید دیار

[ بدون نام ] شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

محمد جان اصلا ایمیل منو گرفتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/میخواستم ببینم درست فرستدم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاد باشى

ببینم منو تست می کنی ؟یک هفته ای بود سرم شلوغ بود و میلمم چک نکرده بودم ولی الان دیدم و ویرایش کردم و دارم می فرستمش بیا و دانلود کن و استفاده کن
اره درست فرستاده بودی
به امید دیدار

نانازی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ق.ظ http://ab5648li.blogsky.com

ممدآقاجون ممنون
دست گلت درد نکنه
ببخشید یه سوال خنگولانه !!
توی این قسمت یادداشت جدید وبلاگ چه طوری میشه فونت رو عوض کرد و یه کمی قر و فر داد به این متن بی خاصیت ؟؟
قبلا می شد ها!!
ولی الان نمی دونم کجا رفته اون منو!!
بازم ممنون .

سلام
خواهش می کنم
در مورد اون سوال هم باید بگم شما از مرور گر فایر فاکس(اپرا ) استفاده می کنی که نمی تونه این منو ها رو براتون نشون بده باید از همین اینتر نت اکسپلورر خودمون استفاده کنی آخه تو بقیه مرور گرها نمیشه این منو رو دید و استفاده کرد
به امید دیدرا

یاس سپید یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://yaasesepid.blogsky.com/

سلام دوستم
خیلی خیلیییییییییییییییییییییییی ممنون از کمکت. عالی بود.

یه سوال دیگه هم دارم: اگه وبلاگ منو نگاه کنی می بینی که بالای صفحه که درشت نوسته شده «یاس سپید» زمینه اش سفیده. خیلی وقته میخوام یه تصویر زمینه فقط اون قسمت کنم ولی توی قسمت ویرایش قالب نمیدونم کدوم خط مربوط به پس زمینه این قسمت قالب میشه. شما میدونی؟

بازم ممنون. تنت سلامت.

سلام
یه کار باید انجام بدی
قالب وبلاگت رو داخل فرونت پیج باز کن بدون اینکه کد رو بدونی کجاس می تونی رنگ اون قسمت رو تغییر بدی
به امید دیدار

شوریده یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد

فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در آن گوشه چندان غزل خواند امشب

که خود در میان غزل ها بمیرد

گروهی برآنند کاین مرغ شیدا

کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد

شب مرگ از بیم آنجا شتابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم

ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

تو دریای من بودی آغوش وا کن

که می خواهد این قوی زیبا بمیرد

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید......شوریده

omid دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.nosazi.tk

salam be doste azizam
omidvaram ke hamishe movafagh bashi.
man ham shoma ro link kardam.
albate age emkan dare ba name didaniha va shenidaniha link konid.
mamnon.
www.nosazi.tk

سلام عزیز
خواهش می کنم بابت این دعای عزیز دل
پس دست شما درد نکنه
چشم پس من لینک شمارو تغییر می دم به امید دیدار

نقطه نویس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ

من گفتم پسرم ؟!
اصلا بی خیال ! جنسیت من مهم نیست، مهم اینست که من جزو بندگان خدام و از دوستان تو ( البته با اجازه).
موفق باشی وکیل آتی، اگر به مشکل حقوقی برخوردم اول سراغ تو می آیم
...
امضا : نقطه نویس 17 ساله از تهران

سلام
باشه عزیز چه بهتر
اره دیگه یکی از دوستان خوب اجازه هم لازم نیست
من در خدمتم و هر کاری از من بر بیاد دریغ ندارم البته در مورد دوستان
به امید دیدار

مرد باران سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

مرتضی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ق.ظ

دوست من سلام همه تشکرمیکنند ازاینکه به هشون سرمیزنند ؟ ولی من ازاینگه به ماسرنمیزنی تشکر میمنم ؟

اول سلام
پس بگو با ندیدن ما روزات بهتر از همیشه میگذره ؟؟
همه انگیزه های مارو برا سر زدن به خودت کور کردی !!!
ولی اشکال نداره ما به دل نمی گیریم و میایم !!!
یه حرف تازه ببینم اینو که باید بهتر از من بدونی هر باز دیدی نتیجه دیداری هست
در هر حال ما که اومدیم و سر زدیم
به امید دیدار

آیدا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://ninas.blogsky.com

سلام. مرسی بابت این قالبا. منم گذاشتم رو وبلاگم.

سلام
خواهش می کنم
همش برا شماس و تشکرم لازم نیست
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد