حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

سلام

می دونیین امروز می خوام اپ کنم ولی بد جور درگیر این قالبا شدمه دعا کنین زود تر از اب در بیاد تا بذارم رو وبلاگم اخه نا سلامتی عیدی گفتن و وب تکونی هم لازما اونم بعد از ۶ ماه من که دوست دارم
پس می بینمتون شاید یه چند ساعت دیگه
به امید دیدار

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام
ممنون از نظرتون
همین قصد رو دارم. البته مارو چه به آموزش. شما خودتون استادید.
ولی دارم یه جزوه آموزش تگ های بلاگ اسکای با پاور پوینت درست میکنم.
انشاءالله که زودتر تموم شه.و برای دانلود بزارمش.
بازهم بهم سر بزن.
یا حق

سلام
خوبی محمد جان ؟
وای چی میشه اگه این بشه فکر کنم اولین نفری که مشتری این فایل باشه خودم باشم آخه خلی وقتا یه چیزای درست می کنم ولی کلی ایراد داره بعد حذفش می کنم ؛
انشاالله زود تر از زود تر مثلا برا عیدی اماده شده باشه که این خیلی برا من مهمه
به امید دیار

مرد باران چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

منتظریم، موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

خواهش می کنم
راستی سلام
در خدمتیم
به امید دیدار

حسین - شیمی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://chemistry2.blogsky.com

سلام . من هم لینک تو رو قرار دادم

سلام
ممنون
به امید دیدار

حسرت پرواز چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام دوست گلم.
بالاخره آپ کردم.
به بهونه ی تولد من و بهار وبلاگم به روز شد.
چی میشه اگه تو با قدمات زودتر بهارو به خونه ی کوچیک دلتنگیام بیاری؟
منتظرتم دوست خئبم.
شاد باشی...

سلام
پس باید مهمونی بگیری از اوناش که کلی با حاله
ما که خواهیم اومد و سر زد ولی چرا خونه دل تنگی تا اونجا که یادمه دیگه همش به باد فراموشی سپرده شده بود و تو هم مثل خیلی از بچه ها شاد و خوش بودی
ببینم اتفاق خاصی که نیوفتاده
پس من اومدم
به امید دیدار

محمد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://shafiee1218.blogfa.com/

سلام
وبلاگه جالبی داری

به منم سر بزن
من یک سایت پیدا کردم که می تونی از طریق وبلاگت کسب درآمد کنی
خواستی و دوست داشتی ثبت نام کن
تا حالا 76 نفر رو من معرفی کردم فقط میتونم 24 نفره دیگه رو معرفی کنم اگه خواستی زودتر بیا
بد نیست امتحان کن پشیمون نمی شی
نه وقت گذاشتن می خواد نه پول
راستی تبادل لینک می کنی؟

این هم توضیح خود سایت هست که خداییش راسته
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در این سایت اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 250 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ ثابتی از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.

سلام
خواهش می کنم
اومدم و دیدم وب شمام جالبه
می دونی محمد جان بدم نمیاد ولی قبلا امتحان کردمه زیاد فایده ای هم نداره ولی دو باره امتحانش می کنم شاید این سایت شما با بقیه قرق داشته باشه به امید دیدار

محمد چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://shafiee1218.blogfa.com/

دوست من سلام
من شما رو لینک کردم
اگه دوست داشتی منو با نام ►▓◄ تاپ دانلود ►▓◄ لینک کن
منم تو رو لینک کردم
در ضمن برای ثبت نام تو سایت کسب درآمد بیا تو وب من بعد روی بنر آبی رنگه oxin کلیک کن بعد به قسمت عضویت برو و فرم ثبت نام رو پر کن
اگه شماره حساب نداری فعلا یک شماره الکی بزن بعد که خواستی برداشت کنی شماره جدید رو ویرایش کن
تصمیمت خوبه
چون من خودم اول همین جوری ثبت نام کردم ولی الان راضی هستم
بعد از ثبت نام برو به داخل سایت و برو به قسمت دریافت کدها و کدها رو که مخصوص وبلاگه توست بگیر و بزار تو قسمت ویرایش قالبت
اگه کمک دیگه ای خواستی در خدمتم

سلام
خوبی عزیز ؟
لینک کردم عزیز
اومدم و
امید وارم
به امید دیدار

محمد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://lawer-mohamad.blogsky.com

سلام عزیز
قدم رنجه فرمودید وبلاگ شما هم واقعا زیبا و پر محتواست.
موفق باشید:
اگه خواستید می تونید به وبلاگ دیگه ام سر بزنید.
lawer-mohamad.blogfa.com
mohamad2005.blogsky.com

سلام محمد جان
حتمی سر می زنم به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد