حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

من پر از وسوسه عاشقی کردن بود

من پر از وسوسه عاشقی کردن بود
تو پر از دل دل روسوایی دل کندن بود
من پر از حس قشنگ بودن کنار تو
تو پر از هوای سرد بی خبر رفتن بود
من پر از حس قشنگ بودن کنار تو
تو پر از هوای سرد بی خبر رفتن بود
سهم تو از من و دل، دلم ولی بی من بود
سهم من از تو فقط یه گوشه جون کندن بود

زدمش، شکستم، کندمو انداختم دور
حیونی خسته دلم تو راه برگشتن بود
زدمش، شکستم، کندمو انداختم دور
حیونی خسته دلم تو راه برگشتن بود

این من و ماه شب و دشت اقاقیها مون
این تو و شعر و غم و قصه بی فردامون
این من و یادت تو و چشمای لبریز از اشک
این تو و شرم نگاه و لکنت حرفامون
این من و شوق رسیدن با تو به آسمون
این تو و رفتن به یه سرزمین بی نشون
این من و سادگی و عشقی که اندازه نداشت
این تو تنها گذاشتن من بی همزبون

نظرات 3 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام دوست عزیز
اگربدنبال راهی مطمئن و ،ساده و بدون هزینه برای کسب درآمد هستید؟.
سیستم تبلیغاتی 2horse mail مرکزی ایده ال برای شما خواهد بود.!!!!
*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
*** 3000 تومان جایزه عضویت
*** کسب 50 تا 100 تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب 20 تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب 1000 تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh

گلناز یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ق.ظ http://safarkardeh.blogsky.comvq

__________#####_____##___آپم___##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______#######__
______________##_________####____
دیر نکنیا ........

مهدی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://pollaris.wordpress.com

سلام
مصلب زیبایی نوشتی خیلی خوشم اومد تبریک
به وبلاگ منم یه سر کوچولو بزن تا اگه خواستی همو لینک بدیم
فعلا خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد