حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

حرف دل ...

در این بازار گرم نا امیدی به فریادم رسی با چه امیدی

" شبها که بغض می کنی "

      شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم

دریایی از آرامشی من طرحی از خروش رود

زیباترین شعر جهان چشمای غمگین تو بود

ما از کدوم ساعت شب درگیر این تولدیم

که دیر به هم رسیدیم و بی وقفه شکل هم شدیم

تو که به غنچه کردن گلای باغچه دلخوشی

از عمق خاکستر شب چگونه شعله می کشی

فرصت بده گریه کنم که بی نهایت عاشقم

فکر گریز از شب و توفان این دقایقم

بگو کجای زندگیم گم شده بودی عشق من

که خاطرات من همه در تو خلاصه می شدن

شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم 

سلام بچه ها پاییز ما هم به سر رسید و قراره زمستان سرد و یخ زده از راه برسه شایدم رسیده باشه از امروز اینجه تغییر نام میده و میشه خونه ادم برفی شاید به نظر برسه اینهه سرمه چرا ؟ ولی باید بگم برا رسیدن به بهار پر گل و لاله باید از زمستان سرد و حشن گذر کرد تو زندگی هر ادمی یه فصل سرد هست و این فصل سرمای من

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد

می بینمتان

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.ahange-sobh.blogsky.com

سلام
وبلگ قشنگی داری
وقت کردی به من هم سر بزن
نظر یادت نره
موفق باشی

سلام
لطف داری عزیز
به شما هم سر زدم
نظر هم خواهم داد
شما هم موفق باشی عزیز دل
به امید دیدار

نقطه نویس پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ http://noghtenevis.blogspot.com

آرزو می کنم فصل سرمای دلت بیشتر از ٣ماه طول نکشه!
ترانه ی فوق العاده ای بود رفیق قدیمی!

نقطه نویس پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ http://noghtenevis.blogspot.com

آرزو می کنم فصل سرمای دلت بیشتر از ٣ماه طول نکشه!
ترانه ی فوق العاده ای بود رفیق قدیمی!

سلام
طول این فصل مهم نیست مهم گذرا بودن این فصله که بالاخره بهار از راه می رسه
به امید دیدار

مریم پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

سلام دوست عزیز آقا محمد خوبی؟؟؟؟؟؟؟
**********************************
وبلاگ زیبا و مطالب خیلی قشنگی داری
**********************************
خوشحال می شم به من هم سر بزنی و نظرت رو در مور د تبادل لینک بهم بگی
**********************************
منتظر حضور گرم شما
**********************************
خدانگهدار
***********************************

سلام
ممنون
از این بهتر نمیشه
سر خواهم زد البته امششب
تبادل لینک هم هستم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد